Ajari Aku Tinggalkan Maksiat

105 2 0
                                    

Penulis : Shukery Azizan & Aiman Afeef ( Tarbiah        Sentap)

Bilangan muka surat : 254

Harga : RM 30 (Semenanjung)
               RM 33 (Sabah & Sarawak)

Sinopsis : Meninggalkan maksiat, tidaklah semudah yang disangka. Lebih-lebih lagi kalau ianya ditahap ketagihan. Ya, amat susah nak tinggalkan!

Disudut hati orang yang bermaksiat, dia hakikatnya nak berubah. Dia menaggis berkali-kali, bertaubat, namun taubatnya itu tak mampu menghilangkan ketagihannya. Jatuh bangun, jatuh dan bangun, taubat dan taubat, tanggisan demi tanggisan. Seolah TIADA JALAN KELUAR untuk meninggalkan sisi gelapnya itu.

AJARI AKU TINGGALKAN MAKSIAT, kami hadiahkan untuk semua orang termasuk diri kami, kerana tiada dalam kalangan kita yang maksum.

Buku ini mengupas secara teori dan praktikal, rohani dan psikologi, tentang cara mahu meninggalkan pelbagai jenis maksiat, antaranya ketagihan video luncah, couple, zina, gay, lesbian, LGBT, isu-isu ibadah, aqidah, dan sebagainya.

Siapa mahu hidup dalam keadaan terseksa dalam maksiat? Semua orang tak nak! Kan?

Kerana itu, AJARI AKU TINGGALKAN MAKSIAT hadir, dengan harapan, ia dapat menjawab dan membantu kita untuk kembali bebas dari penjara dosa dan berbahagia dengan cintaNya.








































Review : Dalam buku ni kita dapat mengetahui macam mana nak tinggalkan sesuatu dengan slowly. Ia seumpama seperti tips gitu. So, korang boleh dapat kan buku ni dekat Instagram TARBIAHSENTAPOFFICIAL & ISBIROFFICIAL. Semoga bermanfaat dan selamat membaca.

Review BookWhere stories live. Discover now