Κεφάλαιο 6

367 27 5
                                    

Οι περισσότεροι βρίσκονταν ήδη στο εστιατόριο απολαμβάνοντας ένα ποτήρι σαμπάνια στο προθάλαμο, ως απεριτίφ πριν το φαγητό.

«Τι έγινε; Έχουμε άγχος;» Με ειρωνεύεται ο Αλέξανδρος, όταν με πιάνει να ξεκουμπώνω το σακάκι μου.

Προτίμησα ένα απόλυτα μαύρο σύνολο με γιλέκο και γραβάτα μέσα από το σακάκι, που παρότι ήταν άνετα όταν τα δοκίμασα, τώρα με κάνουν να ασφυκτιώ.

«Δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις από το να σχολιάζεις την κάθε μου αναπνοή;»

«Μπαα… Οφείλω να ομολογήσω πως είσαι χοτ θέμα. Πάω να χαιρετήσω. Θα έρθεις;» Δείχνει μια παρέα νοσηλευτριών που χαμογελάνε γδύνοντάς μας με τα μάτια.

«Θα με εκπροσωπήσεις επάξια. Σου έχω πλήρη εμπιστοσύνη».

Φεύγει αφήνοντάς με μόνο. Πίνω μια γερή γουλιά από την σαμπάνια στο χέρι μου και επιτρέπω στο βλέμμα μου να πλανηθεί ξανά στον χώρο. Γαμώτο, δεν βρίσκεται πουθενά... Μήπως ο Αλέξανδρος με ξεγέλασε για να έρθω;

«Δημήτρη παιδί μου, τι κάνεις;» Ο διευθυντής της θωρακοχειρουργικής παρότι δεν ανήκει στο τμήμα μας είναι επίτιμος καλεσμένος του διευθυντή μας.

«Περίφημα. Εσείς πως είστε κύριε Σακελαρόπουλε;» Απαντώ με θέρμη στην χειραψία του. «Η οικογένεια καλά;»

«Μια χαρά. Λοιπόν, Γιώργο, το αποφάσισα. Θα τον πάρω για μεταγραφή στην θωρακοχειρουργική. Τέτοιος επιστήμονας χαραμίζεται στην κλινική σου», ανακοινώνει γελώντας ο Σακελαρόπουλος στον διευθυντή μου που μόλις προστέθηκε στην παρέα.

«Κύριε Σακελαρόπουλε με τιμάει η πρότασή σας, αλλά παραμένω θύμα της  γοητείας που ασκεί η γενική χειρουργική. Αν ποτέ καταφέρω να απαλλαγώ από τα μάγια της να είστε σίγουρος πως θα σας προτιμήσω». Η πρότασή μου προκαλεί γέλια στους διευθυντές, ενώ ο Ιωάννου παράλληλα φουσκώνει από χαρά και υπερηφάνεια.

«Είδες τι παιδιά έχω στο τμήμα μου Σακελαρόπουλε; Ποτέ δεν με απογοητεύουν». Με χτυπά ελαφρά στην πλάτη ο διευθυντής μου.

Δεν προλαβαίνω όμως να νιώσω ικανοποίηση για αυτό, καθώς μια κίνηση στην σκάλα τραβά την προσοχή μου. Είναι εκείνη. Στολισμένη μέχρι λίγο πάνω από το γόνατο με ένα χρυσό φόρεμα με κρόσσια. Τα μαλλιά της είναι μαζεμένα σε ένα ψηλό κότσο έχοντας αφήσει μερικές τούφες να χορεύουν στο πρόσωπο της καθώς κινείται. Το μακιγιάζ της είναι ελαφρύ, δίχως να αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά της. Αντίθετα το μπεζ και το χρυσό στα βλέφαρά της τονίζουν την λάμψη των μελένιων ματιών της, ενώ το καφέ κραγιόν με προκαλεί να δοκιμάσω την γλύκα των χειλιών της.

CPR of LoveWhere stories live. Discover now