Γυρνάω σπίτι και ορμάω στο δωμάτιο μου διαλύοντας οτιδήποτε πέφτει μπροστά στο μάτι μου.
Τι έκανες ρε ηλίθιε! Την φίλησες; Είσαι σοβαρός!!! Την φίλησες;
Φωνάζω ξανά και ξανά μέσα στο κεφάλι μου. Ότι και αν καταστρέφω το δωμάτιο εξακολουθεί να με πνίγει. Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να γλιτώσω από τον ίδιο μου τον αναθεματισμένο εαυτό…
Αρπάζω τα κλειδιά μου και τρέχω πίσω στο αυτοκίνητο για να καταλήξω στην μπάρα ενός παρακμιακού μπαρ, κατεβάζοντας το ένα ποτήρι μετά το άλλο. Έχω αρχίσει να χάνω την αίσθηση του χρόνου, όταν ξαφνικά ένα χέρι χαϊδεύει τον ώμο μου.
«Να σου κάνω παρέα;» Προτείνει η αισθησιακή ξανθιά, ενώ με την στάση της δείχνει πως έχει πάρει ήδη την απάντησή της.
«Και δεν μου κάνεις», απαντώ αδιάφορα γυρνώντας στο ποτό μου.
Γαμώτο τελειώνει και αυτό…
«Πως σε λένε;»
«Δημήτρη».
«Γεια σου Δημήτρη. Εμένα με λένε Έλενα. Χάρηκα πολύ», λέει επιδεικνύοντας τα γυμνά της πόδια, αφού φορά όσο το δυνατόν λιγότερα.
Είναι λίγο πιο κοντή από την Έρση…
Αναθεματίζω τον εαυτό μου για τις σκέψεις μου.
«Να σε κεράσω κάτι;» Στρέφομαι στα πόδια της Έλενας για να αποσπάσω το μυαλό μου.
«Μμμ… Ότι πίνεις κι εσύ», απαντά προκλητικά.
«Φέρε μας άλλα δύο». Δείχνω το ποτήρι μου στο μπάρμαν.
«Τι λες… Δεν πάμε να πιούμε κάπου πιο… ήσυχα;» Μου ψιθυρίζει με τα χείλη της να χαϊδεύουν το αυτί μου.
«Πάμε».
Αποδεικνύεται πως η Έλενα μένει δυο στενά πιο κάτω από το μπαράκι. Κάθομαι στον καναπέ, που μαζί με την υπόλοιπη διακόσμηση ακολουθεί το φτηνό της γούστο. Εκείνη επιστρέφει με δύο ποτήρια ουίσκι. Αφήνει το ένα στο χέρι μου και αφού κατεβάσει μερικές γουλιές από το δικό της το εναποθέτει στο τραπεζάκι μπροστά μου και με προκλητικές κινήσεις περνά τα πόδια της δεξιά και αριστερά μου.
Αφήνω στην άκρη το ποτό την στιγμή που τα χείλη της χωρίζουν τα δικά μου. Χουφτώνω τους γλουτούς της απολαμβάνοντας την αίσθηση και ύστερα τραβάω με δύναμη το φόρεμα της, ώσπου βγαίνει. Την φιλάω στο λαιμό και κατεβαίνω προς το στήθος αφαιρώντας της το σουτιέν. Εκείνη αναστενάζει όλο και πιο ηδονικά, καθώς το χέρι μου τρυπώνει στο εσώρουχό της αναγκάζοντάς την να τελειώσει.
ESTÁS LEYENDO
CPR of Love
RomanceΟ Δημήτρης έχει αφιερώσει πλέον την ζωή του σε μία γυναίκα. Την ιατρική. Με μια καλή θέση στο τμήμα γενικής χειρουργικής στο Athens General Hospital, το σπουδαιότερο νοσοκομείο της χώρας, και σε περίοδο προετοιμασίας για τις εξετάσεις ειδικότητας β...