Pět podivínů

20 3 2
                                    

Hl. hrdinové:
Sexy Modelka
Nevrlý Veterán
Autem přejetá Parašutistka
Vyučený Knihomol
Úchylný Květinář

Jde pět podivínů po ulici. Všichni našlapují stejnou nohou a všichni stejně otáčejí hlavou při prohlížení historických domů.
„Kdybych mohla tak svedu milionáře a ten mi takový dům pořídí za své miliony." praví jedna z nich, Sexy Modelka. „Víte snad, že jsem vyhrála soutěž nejkrásnější tvary roku 2016?"
„Jistě že víme!" odsekl Nevrlý Veterán. „Toho tvýho milionáře bych rozstřílel na cucky! Jistě má své miliony získané podvodem! Na světě musí být spravedlnost!!"
„N-N-Na svět-t-t-tě n-n-není ž-žádná s-s-s-spravedlnost." kuňkla z pozadí konverzace Autem kdysi přejetá Parašutistka.
„Tyto domy, si nemůžete koupit, jsou renesančního stylu a vlastnit je v pohé vidině bydlení, je hřích, milí přátelé!" sepjal ruce Vyučený knihomol.
„Moje řeč Knihomole! Moje řeč! Stejně tak i souhlasím s naší Modelkou." úlisně svrhl Úchylný Květinář pohled mladé ženě do hlubokého výstřihu.
„Děkuji za zastání Úchylný Květináři." našpulila silně nartěnkované rty dáma.„Mám však dojem, že se mne zastáváte pouze proto, že jsem vítězka soutěže o nejkrásnější tvary roku 2016."
„Nechte toho vy dva mladí! Dnešní mládež nemá žádnou disciplínu! To já když byl mladý, byla jen vojna a občas rohlíky!" položil si hrdě ruku na hruď Nevrlý Veterán.
„J-Ja-Ja-Jaký ro-ro-rohlí-hlíky?" vykulila oči vyděšeně Autem kdysi přejetá Parašutistka.
„Klid. Rohlík není ta dravá šelma. Zřejmě ses přeslechla a poté i přeřekla. Neřekl puma, ale
RO, HLÍ, KY!" plácl si na čelo Vyučený Knihomol.
„Moje řeč Knihomole, moje řeč! Upozornil bych však na to, že dáma po vaší pravici ve mně vzbuzuje testosteron už od chvíle, kdy nás někdo postavil na ulici a řekl jděte..." prohrábl si rukou své vlasy a skousl si dolní ret.
„Vy jste ale Úchylný Květináč!" pokárala Květináře blondýna.
„Sakra práce ženská! Není to Květináč, ale Květinář!" pomalu sahal po pistoli Nevrlý Veterán.
„J-J-Jo!" kývla rázně hlavou Parašutistka.
„Stará se však o květiny, takže mladá slečna nebyla až tak daleko." zdvihl prst Knihomol.
„Já si klidně nechám říkat Květináč, protože se do něj dávají ty nejkrásnější květinky." olízl si rty Úchylný Květinář.
„Ale pak do vás někdo zasadí kaktus a vy budete mít smůlu!" protočila oči světlovlasá dáma.
„Ja tu s vámi nebudu už ani minutu vy bando idiotských červů!" zakřičel výbušně Veterán a odešel.
„J-J-Já t-ta-ky n-ne! S-smě-je-jete s-se m-m-mi v-v-všich-ich-ni z-za mo-mo-mo-moj-j-e t-t-tr-tr-tra-tra-trau-trau-"
„Trauma?"skočil do řeči Parašutistce Knihomol, načež Parašutistka uraženě beze slova odešla.
„Vy tu doufám zůstanete krásná panno..." usmál se záludně Úchylný Květinář.
„Nikoli pane!" pohodila namyšleně hlavou vítězka soutěže o nejkrásnější tvary roku 2016 a doprovázena zvukem klapajících podpadků odkráčela.
„Tak jsme zbyli jen gentlemani no ne?" podrbal se na zátylku Úchylný Květinář, při pohledu na Vyučeného Knihomola.
„Obávám se pane, že jsem heterosexuál." napřáhl k němu ruku a potřásl si s Květinářem. „Má úcta." uklonil se a odešel.

Psychologic on the hYgh lvl. Xd

Ovocné Povídky S Čínskou OmáčkouKde žijí příběhy. Začni objevovat