Proč jen žije sekačka?

15 3 2
                                    

Smysl života sekaček? Jednoduché! Sekat trávu. Tak jako vlci loví, zebry běhají a jeleni spásají. Sekačky trávu sekají. Při své práci hledí na nebe a říkají si, jaké by to asi bylo, kdyby byly vzducholodě. Létaly by, to dá rozum. Jaké by bylo, vidět svět z výšin? Vozit vzducholoďaře a prohlížet si krajinu? Snad v dalším životě. Řeknou si všechny sekačky a sekají dál.

Jednu věc nechápu jistě. Proč jsou na světě lidé, kteří si neváží svého života? Nemyslím tím konkrétně Taryho parkur, ale původně byla tato otázka směřována spíše na děti 8 - 15 let. 
Deprese?
Alkohol?
Cigarety?
"Vztahy"?

Proboha proč? Příjdou si snad zajímaví?
Moderní?
Cool?

V těchto letech si děti mají hrát na babu a vyrábět z ponožek dinosaury. Lítat po lese a užívat si života ne? Starostí se vztahy a sexem si užijou tolik, že ještě budou litovat, že nežili tak, jak se v přírodě sluší a patří. Když se podíváme třeba na biologické vlky, kteří si hrají celý život, je to rozdíl.

Vztahy jsou samozřejmě velmi "hluboké" a pak bulí když jednomu z nich po týdnu dojde že v osmi to tak úplně nepůjde. Ten druhý z toho má...

Extrémní "deprese",
ve vaně řeže se,
"alkohol" pije,
kretenismus tím "skryje".

       - uvozovek není nikdy dost
                                ᕙ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ

Deprese? Cože? To má být pro ně latinsky. Deprese rádoby prožívají když dostanou domácí úkol z prvouky nebo čtyřku z matiky.
*facepalm*

Ehm ehm. Alkohol a cigarety. Ehm ehm. Chraňte vlky prosím. Oni totiž nemůžou za mozkovou neaktivitu těch fracků :].

Moment? Proč tady vlastně nadávám na dnešní mládež? XD No samozřejmě, že už mám svůj věk! XD

Okej. Moje psychické výlevy nemusíte brát vážně. Ať si každej dělá co chce... Ale ať tím neotravuje lidi co mají opravdu problémy :)...

(čímž myslím lidi s nemocemi, žijící v hladomoru, rukojmí, celebrity, vlky, psychicky opravdu nemocné, doktory, maminy samoživitelky, kněze, zvířata, a tak dále)
                         /\
                        /|\
                       / | \
                         |
                         |

Tihle si ale po většinou na nic nestěžují, protože jsou silní :)...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 19, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ovocné Povídky S Čínskou OmáčkouKde žijí příběhy. Začni objevovat