Tony:Niechętnie mu ich przedstawiłeś,nie obyło się bez awantury o twoją orientacje ale oboje z Tonym uzgodniliście że nie chcecie ich już więcej widzieć.
Steve:Poznał ich kiedy przyszedł cię odwiedzić,w momencie w którym rodzice dawali ci ochrzan za zbity wazon po prababci który zbiła grupa chuliganów.O dziwo od razu się polubili,nie narzekają na swoją obecność i do tego nie przeszkadza im twoja orientacja.
Strange: Niestety ich nie poznał a dla tego że oni nie za bardzo pogodzili się z myślą że zostałeś ulicznym czarodziejem chociaż mogłeś odziedziczyć fortunę i ogromną firmę.
Wyrzekli się ciebie dla tego ich nie poznał jeszcze ale planujesz pogodzić się z rodziną aby tylko on mógł ich poznać.
Thor:Sam nie chciałeś o nich mówić i dla czego nie masz z nimi kontaktu ale Thor zaczął szukać i znalazł,w tawernie spitych jak zawszę.Od razu zrozumiał dlaczego nie chcesz ich znać i on też ich nie chce już znać.
Loki:Poznał ich dopiero na balu kiedy obie frakcje podpisywały pakt,strasznie wystraszył się twojej matki w końcu nie na codzień widz kobietę z dwoma mieczami u boku,co do ojca już mniej się bał,uważa go za nawet rozsądnego elfa i godnego szacunku króla.
Clint:Szczerze?Nie chciał iść do samego piekła by ich poznać,ale po twoich błaganiach w końcu się zgodził.
Twojego ojca boi się jak ognia a matkę toleruje do puki nie zechce mu niczego zrobić.
Bucky: Rodzinny niedzielni obiadek,pytania o rękawiczkę na ręce w środku lata oraz nieustanne krzyczenie twojego ojca którego jednak polubił,jak się okazało oboje mają istnego bzika na punkcie ciast śliwkowych twojej mamy którą również bardzo polubił pomimo niezręcznych pytań o wiek,przeszłość i rękawiczkę.
CZYTASZ
Marvel Preferencje Yaoi |ZAWIESZONE|
ComédieTony💸 Steve💐 Strange🎇 Thor🔨 Loki🐍 Clint🍪 Bucky🔪