Gizemli Maske'nin Sırrı.

41 2 1
                                    

Ertesi sabah,Seyda hoca erken kalkıp kahvaltı hazırlamıştı. Uzun bir süre sohbet edip,kahvaltı yaptıktan sonra Seyda hoca ile süperman yola çıktılar. Kadir Hoca çok tedirgindi. Seyda hocaya güvenmek istiyordu ama...
           Akşama kadar depodan hiç çıkmadılar,planlarını gözden geçirdiler. Saat akşam 20:00'da kapıdan içeriye Seyda hoca ile süperman girdi. Suratları sirke satıyordu. Belli ki başarısız olmuşlardı.
İkinci planı devreye koydular. Bir gün boyunca dinlenip 1 hafta boyunca hiç durmadan savaşacaklardı. Bu zekice bir plandı.(Yine Kadir Hoca bulmuştu bu planı :) Sabah olmuştu. Kahvaltıyı yine Seyda hoca hazırlamıştı. Kahvaltıdan sonra tekrar uyudular,gece yarısı yola çıkacaklardı. (Saat gece 02:00) Hepsi siyah giyinmişti. Maske takma fikri yine Kadir Hocanın zekice bir planıydı. Maskeler onları koruyacaktı. Ama nasıl? Kadir Hoca yine iyi şeyler planlamış gibiydi. Gruplar halinde dağıldılar.
Ahmet hoca ile Nida 20 kenti başarı ile fethettiler. Kadir Hoca ile Ayşegül 40 kenti fethettiler. Seyda hoca ile süperman 10 kenti fethettiler ama bu çok azdı! Seyda hoca yeni bir şehri fethedecekken karşısında Nida'yı aniden gördü. Nida'da aniden Seyda hocayı görünce korktular ve birbirlerine silah sıktılar. Silah sesini duyan İngiliz halkı,polisi aradı. Polis olay yerini incelerken,arkadan olanları seyreden Kadir Hocayı fark ettiler. Bir polis Kadir Hocayı öldürdü. Olanları gören Ayşegül, çevredeki tüm polisleri öldürdü. Geriye Ahmet hoca, süperman ve Ayşegül kalmıştı. Ayşegül 20 kent fethetti bu sırada süperman öldü. Ahmet hoca Ayşegül'ü buldu ve birlikte hareket ettiler.
Ahmet hoca ingileterede bir saraya girdi ve o sarayda bizim tarihimize ait olan kılıçlar gördü ama bunlardan sadece bir tanesi gerçekti. Gerçek olanı Ahmet hoca eline aldı ve saraydan çıktı. 10 kenti tek başına o kılıç ile fethetti. O sırada bir kurşun Ahmet hocanın yüzündeki maskeye isabet etti. Ama herkes şaşırmıştı. Ahmet hoca hiçbirşey hissetmemişti. Ayşegül;
-"Tabii ya Kadir Hocanın gizemli maskelerii :))
-"Ahmet hoca savaşmaya devam edecekken bir kurşun kalbine isabet etti. Ahmet hoca da ölmüştü...😢

DİRİLİŞ K.H-İngiltere'nin fethi!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin