Geriye 3 kent kalmıştı,Ayşegül'ün tek başına bu 3 kenti fethetmesi gerekiyordu. Kılıçla birlikte 2 kenti fethetti. Geriye bir kent kalmıştı. Bu kent çok değişikti,bu kent hakkında anlatılan hikayeler de değişikti.
"Bu kentte bulunan 5 katlı bir apartmanın altında gizemli bir kent var. Ama oraya kimse giremiyor çünkü anlatılan hikayeler çok korkunç;
-Bir zamanlar bu kentte bir adam yalnız başına yaşıyormuş. Ömrü boyunca evinden hiç çıkmamış. Evde kala kala,bir canavara dönüşüp, o apartmanın altında kendinde bir kent inşa etmiş."
Ayşegül bu hikayeyi dikkate almayacaktı,Kadir Hocanın izinden cesur bir şekilde o canavarı da yenebilirdi.
Ayşegül kılıcını eline alıp o apartmana gitti. İçeri girdikten sonra üç adam Ayşegül'den kılıcı almaya çalıştı. Ayşegül,bu kılıcın değerli olduğunu bildiği için onları tehdit etti.(Arkalarındaki ateşin yanına koştu) ;
-"Yaklaşmayın! Tek bir adım daha atarsanız ateşe atarım."
-"Kes sesini çocuk,ver o kılıcı bize,ne yapmaya çalıştığını biliyoruz tek bir kent kaldı ama orayı almana izin vermeyeceğiz!"
-"Bu kılıcın neden bu kadar önemli olduğunu bilmiyorsunuz ve ne olduğunu bilmediğiniz şeylere karşı büyük bir ilginiz var değil mi?"
-"Evet çocuk!! Uzatma ver şu kılıcı bize."
-"Ama siz nasıl TÜRKÇE konuşuyorsunuz?"
-"Bu seni ilgilendirmez ver şu kılıcı bize!"
-"Çok aptalsınız!Bu kılıç tahtadan bir kılıç ne işinize yarar?"(Ayşegül gerçek kılıcı binaya girmeden önce sırtındaki çantaya saklamıştı.)
-"Sinirlendiriyorsun ver şunu bize!"
-"Bu kılıç kötülerin eline geçecekse olmasın daha iyi. Emanete ihanet edemem! Çünkü bizim hikayelerimizde,kahramanlarımız böyle yapar."(Ayşegül elindeki sahte kılıcı ateşe atar.)
Adamlar çok sinirli bir şekilde Ayşegüle doğru koşuyorlar.
-"Tek başımıza bir ülkeyi ele geçirdik,bu saatten sonra sizin gibi aptallara yenilmek büyük rezillik olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİRİLİŞ K.H-İngiltere'nin fethi!
Aventura"Kırmızı Kulaklıklı'dan" -İngiltere'nin Fethi.