Ben Bilge.Gastronomi bölümü 2. sınıf öğrencisiyim.Bugün konumuz soslarmış ve yeni öğrenci mi ne gelicekmiş.
"Çocuklar buraya bi toplanın önemli bişey diyicem" muhtemelen yeni gelen çocuğu tanıtıcaktı.
"Bugün yeni gelen arkadaşımızı tanıtıcam ve o arkadaşınız sizden biri ile 2 yıl yani okul bitimine kadar çalışıcak. festival yarışma materyalli sınavları onunla yapacaksınız" yohamına benc3 direkt bizle yaşasın hatta nüfüsa felen geçirelim. "Hocam olmadı nufüsa geçirelim daha iyi"dediğimde herkez güldü."bu espirilerinin cezası var ders bittikten sonra yanıma gel burayı sen temizliyicen" "tamam. ama bana bakın etrafı çok pisletirseniz adınızı alır öğrendiğim teknikleri üstünüzde uygularım" evet ben kickbox yapıyorum. "Herneyse Deha gel yavrum içeri" demek adın Deha. Zaten beni seçmez neden çünkü yeni öğrencisinin temizlik yapmasını istemez.Dalgın dalgın hocayı dinlerken." Evet deha sizin yeni arkadaşınız aranızdan biri deha arkadaşınızla 2 senesini geçiricek" kızlar Dehanın içine düşüyo. e tamam biraz yakışıklı olabilir. ama biraz yani çok küçük amip kadar."Evet söylüyorum"
"Bilge" "Hı efendim hocam" Hı değil efendim Deha bundan sonra seninle çalışıcak. senin cezan." dedi şok olmuş bi biçimde bakıyodum."Ama hocam benimcezam belli zaten temizlik" "Vazgeçtim" "Öff tamam hocam." bide bu çıktı başımıza.
*******
"Ne bakıyon öyle yapsana sosu ya Allah Allah"
"Belki senin güzelliğine bakıyorumdur.Bence biz seninle sevgili olalaım.Hem isimlerimizde uyumlu.Bilge & Deha " bu çocuk benim sinirimi hoplatıyo.etrafa baktım kimse yoktu.zaten Halim hoca tekrar temizlik cezası vermiş bide Deha beye sos yapmayı öğretmemi istemişti.elimdeki bıçağı sıkıca kavrayım Dehanın kafasını doğrama tahtasına yapıştırdım.Bıçağı tam burnunu dibine sapladım." Bana bak böyle salak şeyler duyarsam bugüne kadar ugün öğrendiğim haraketleri seni bağlar üstünde denerim.Bunu bil" dediğimde korkmuş bi şekilde bana bakıyordu."T-tamam özür dilerim bişey demedim say" dedi. fazlamı korkuttum ne "iyi şimdi yap şu sosu"Selammm. Nasıl buldunuz ilk bölümü lütfen yorum yaparak bildirin sizi seviyom muah 🖤🖤🖤
sizi bekletmek istemedim aslında cumartesi günü paylaşıcaktım ama Bugün paylaştım duyurdan hemen sonra.zaten hazırdı.yorum yaparak bildirin 🖤🖤🖤