Hayırlı Ramazanlar🤲🏻🤲🏻
******
Dehanın gideli Suyun geleli 3 gün olmuştu.artık okul zamanıydı.aynı zamanda bugün doktor kontrolüm vardı.Hani geçen bayılmıştım ya o yüzden. saate baktım.09.15 şimdi çıksam 10 dakika otobüs beklesem, yarım saatte hastaneye gitsem 20 dakika orda oyanlasam sonra da 15 dakikada okula gitsem 5 dakikada kahve alsam iyi halim hocadan azar işitmeden sınıfta olurum.
"he he geçende öyle dedin yine ceza aldın"
"o zaman otobüsten inince çocuk dövmüştüm ondan"
"dövmeseydin derse geç kalmazdın ama"
"oda sarkıntılık yapmasaydı"
tanıştırıyım Nahide benim iç sesim kendisi herleye muhalefet olur.
birden telefonuma bir mesaj geldi.
05***=hadi in aşağıya bekliyorum
Bilge=sen kimsin be
05***=Deha Deha hadi yoksa geç kalcaz
Bilge=öyle desene tamam geliyorum.
ilk işim Dehanın numarasını kaydetmek oldu
05*** kişisini B.g.kalmadı olarak değiştirdiniz
kulaklığımı alıp merdivenlerden inerken bir yandanda kulaklığı açmaya çalışıyordum
"kız sen büyüdünde düğüm olmayımı öğrendin" desim kendi kendime. oh be açıldı. kulaklığımı telefona takarken ani bir korna sesiyle telefon yere su birikintisine düştü. korna sesinin geldiği yere baktığımda Deha gülsemmi ağlasammı diye düşünürken "sen ileri geri zekalımısın madem gördün niye kornaya basıyosun öf ya daha alalı 1 ay olmadı " diyip tam giderken yukarıdan üstüme sanki bütün binanın bütün su tesisatı üstüme bocandı." hiiğ kızım gördemin seni iyimisin " dedi mahallemizin gelenini geçenini gece gündüz gözetleyen melehat teyze "iyiyim melehat teyze sayende bütün binanın su tesisatı üstüme bocandı.teşekkürler." derken bir koku burnuma geldi.sanki sanki çamaşır suyu gibi."melehay teyze bişey sorabilirmiyim?" "sor yavrum" "suyun içinde çamaçırsuyu mu vardı?" "he evet evleri kaç gündür silmediydim ondan koydum" dedi gülerek "teşekkürler bende dün banyo yaptıydım şimdi bir daha yıkandım allah razı olsun." bizim diyaloglarıma gülen Dehaya seslendim" Sen git ben bugün gelmiyicem okula doktorada yarın giderim" gülmesi durunca "Neden?" ayy sanki halimi görmüyo " halimi bak üstümü değiştiririm bunları felen yıkarım sağolsun melehat teyze beni yıkadı" dedim son kelimelerime biraz vurgu yaparak. bana doğru yaklaşarak" o zaman acele et hem geç kalcaz hemde üşürüsün ben hocaya haber verdim doktora gidicez dedim o yüzden geç gitsek bişey olmaz" dedi.vay be çocuk çita gibi hemen herşeyi yapıveriyo."gerek yo-" lafımı tamamlayamadan"hadi ama hasta olcan" dedi.
hızlıca beraber yukarı çıktık."Sen bekle ben geliyorum şimdi istersen kahve felen yap yerini biliyosun zaten" "tamam" diye bağırırken ben yukarı çıkmıştım.dolabın karşısında ne giysem diye düşünürken eylül ayı başlarında beraber aldığımız takımı giymeye karar verdim. sessiz olmaya çalışırken su uyandı."Abla sen gitmedin mi daha " "tam kapıdan çıkarken melehat teyzeüstüme tam 1 kova çamaşır sulu su döktü" dememle gülmeye başladı. sonra saate baktı."hiiiğ saat 11.10 geçiyo geç kaldım" diye telaş yapmaya başladı."nereye geç kaldın" "Ya ateşle kahvaltı yapıcaktık sonra okul için bişeyler bakıcaktık" dedi.kız bunlar ne ara bu kadar yakın oldular.neyse sonra sorarım"tamam sakin ol Deha abin aşağıda biz birakırız seni giderken " dememle yanaklarıma sulu öpücükler kondurdu."bak ne diyicem ben bunu giyicem sendede varya sende onu giy ne dersin?" dedim sırıtırak "giydim say" dedi.
Su'yun giydiği kıyafet⬆️
Bilge'nin giydiği kıyafet⬆️
aşağıya indiğimizde Deha elindeki kupa ile telefonda konuşuyodu.bizi görünce gülümsedi."Hazırsanız çıkalım su biz bırakıcaz ateşin yanına" dediğinde su biliyorum" diyip göz kırptı.
Arabaya bindiğimizde Deha"nın idiem şarkılarından sıkılmıştık."Deha başka şarkı yokmu hep böyle şarkılarmı var." dedim.o sırada kırmızı ışıkta durduk.bana dönerek"hepsi böyle sen bağla telefonu nu da dinleyelim." bu arada söylemeyi unuttum.telefon suya dayanıklı olduğu için sorun çıkmadı."tam-mam".
"Hazırmısınız açıyorum" dedim." e açta dinleyelim bari" dedi Deha.Huzurlu düşünmek istiyorum herşeyi
Yalana karşıyım gerçeğe aşık
Buluttan da nem kapıyorsun
Yokken de sorun yaratıyorsun🎶🎶Huzurlu düşünmek istiyorum herşeyi
Varsayım üzerine yaşamaya karşıyım
Herşeyler ortada ben neyi bağışlıyayım
Kendime karşıyım ya🎶🎶Ooofff, ooff benimle mi yarışacaktın?
Herşeyim sensin demedin mi?
Zırvaladın mı?
Buluşacaktık🎶🎶Çok kurcaladın
Gereksiz kurcaladın
Ayılmayı denedim, nafile
Hep seni dinledim
Hiç kendimi duyamadım
Mutluluğu denedim ya bide
Çok mantıklı değilse
Saçmalık anımsa
Ödüm patlar severse ya ya
Hep seni dinledim
Hiç kendimi duyamadım
Mutluluğu denedim ya bide🎶🎶Bu su ile en iyi söylediğimiz ve bildiğimiz şarkıydı.bağıra bağıra söylerken su'yun inmesi gereken yer geldi."neyse akşam başka şarkılarda söylerriz beraber görüşürüz ablammm" dedi.o sırada Deha"Sucum seni Ateş bırakıcak eve ve ablan eve biraz geç gelicek başka zaman söylersiniz şarkıyı hadi bekletme bizim oğlanı" dedi.şaşkın şaşkın ona bakıyodum.ne demek istiyo bu şimdi.
"sana süprüzü var.ne bir dakka sana süprüzü var uleyn"
Bende diyordum nahide uzun zamandır yok nerde diye neyse."hani cezamız varya oraya gidicezdir belki okulun bütün gastronomi kilerini temizliyicemiz için"
"he he tağm tağm bende inandım he he"
"öfff inanmazdan inanma be allah allah"
"Huuu sana diyorum Bilge beni duyuyon mu" önümde aşağı yukarı sallanan eli görünce "hı noldu ya dalmışım pardon ne diyodun" "numaramı kaydettin mi diyorum lazım olucak birazdan" dedi."evet kaydettim." meraklı ses tonu ile "Nasıl kaydettin?"diye bir soru yöneltti"sen nasıl kaydettin" bende ona sordum."Şekerpare canavarı" dedi.şaşkın bir biçimde "ciddimisin sen " "evet şimdi sende." "Başıma gelmeyen kalmadı diye kaydettim" gülerek "cidden yazdınmı o kadar uzun." dedi."tabiki hayır B.g.kalmadı diye kaydettim o kadar işsiz değilim hem daha gelmedikmi yaa öff " dedim."şimdi geldik" dedi. durduğu yere baktığımda şok oldum.
***********Yorumlarınızı bekliyorumm🖤🖤🖤