-6-

2 0 0
                                    

Merhaba
her bölümü birine ithaf etmeye karar verdim
ithaf isteyenler yorum bıraksın
Neyse bölüme geçelim.

***********
İnsan acılarını unutmak için ne yapar.kimisi müzik dinler kimisi kitap okur kimisi uyur,ağlar,yürüyüş yapar.peki ben.ben hep buraya gelirim.

'Halkalı yetiştirme yurdu' ama Dehanın beni buraya getirmesi beni şaşırtmıştı.Nerden biliyordu benim buraya geldiğimi yada kim söyledi.Gerçi Su'da bilmiyordu benim buraya geldiğimi."Girelim hadi"dedi.merakımı gidermek için ona sordum.

"fazla merak aşık usandırır yanlız"
sen sussana yaaa
"tamam bişey demedim say"
deme zaten
Neyse."Sen nerden biliyosun benim buraya geldiğimi hı" sırıtarak"geçen gün telefonuna mesaj geldi ondan biliyorum"

Flashback
Dehadan
'yemek yedikten sonra kahvelerimizi içerken bi anda Bilgenin üstüne kahve döküldü"öff ben değiştirip geliyim bekle sen" diyip yukarı çıktı.o sırada telefonuna mesaj geldi."Bilge mesaj geldi" dedim bağırarak"Trendyoldan felen gelmiştir baksana "diye bağırdı.bak dedi canım baksam bişey olmaz
Kimden:Alev hanım
'Merhaba Bilge Hanım ben Halkalı yetiştirme yurdundan Alev.çocuklarımız sizi özledi sanırım.sürekli sizi soruyorlar müsait olduğunuzda sizi bekliyoruz.iyi günler.'

"Böyle bende seni getirdim işte fena mı oldu hem benide tanıştırmış olursun." dedi.şimdi çocuğa kızamam ben demiştim bak diye."Ama üzülürler ben hep onlara hediye getiririm şimdi getirmedim yarın geliriz hı" dedim biraz üzülerek.evet üzülerek.çünkü onlara hediye alıcak birileri yok.hep ben getirirdim şimdi getirmezsem onlar üzülürler. ben böyle düşünürken Deha bagajdan bir sürü hediye paketli poşet çıkartıp yanıma geldi"Tanışma hediyesi hadi gidelimde beklemesin çocuklar" dedi. Beklemeden içeri girdik.girmemizle birlikte çocuklar üstüme doğru geldiler ve sarıldılar.hepsi birden "seni çok özledik nerdesin sen " dedi umut.adını ben koydum.hatta onun gibi bir çok çocuğun adını."özürdilerim umutçum biraz hastalandım eğer hastayken gelseydim sizede bulaşırdı o zaman ben daha çok üzülürdüm." dedi.o sırada bana sarılıp"yanındaki abi senin eykek aykadaşınmı?" dedi."neden" dedim.bana küçük eliyle dur işareti yaprak Dehanın yanına gitti. eliyle Dehaya aşağıya eğil işareti yapınca eğildi."eğer Bilge ablamı üzeysen seni döveyim ama onu çok mutlu edersen yanağından bi keye öpeyim" dedi. o sırada diğer çocuklar hediyelerini alıp odalarına gittiler.Dehada "o zaman öpücüğü şimdiden alıyım umut emin ol Bilge ablan hiç üzülmeyecek" dedi.bunu derken onun gözleri parlıyodu.yok canım çocuk üzülnesin diye demiştir dimi.öyle nahide ses ver
'ben pek öyle düşünmüyorum hayırlısı neyse o '
Neyse bunu sonra konuşuruz."Merhabalar Bilge hanım hoşgeldiniz " dedi Alev hanım buranın müdürü."merhaba hoşbulduk önemli bir şeymi oldu normalde ay başında gelmem gerekiyodu ama" dedim alev hanım gülerek "hayır sadece dün akşam ikiz bebekler geldi bir kız bir erkek belki isimlerini sizin koymak istiyiceğinizi düşündük." dedi.Alev hanım eliyle buyrun işareti yapınca Dehaya "şanslı günündesin gel" dedim.odaya girince ikitane bebek gülerek etrafa bakıyolardı."Ben sizi yanlız bırakıyım zaten çocukların uyku saatide geldi siz alın kucağınıza isimlerini düşünür koyar bana haber verirsiniz"dedi.ikimizde onaylarcasına kafamızı salladık."Gel bakalım minik şey "diyip birini kucağıma aldım.Dehada diğerini aldı.sanırım erkek olanı o almıştı."senin saçların ne kadar güzelmiş sarı sarı aynı güneş gibi.bir süre onla oynadıktan sonra dehaya baktım.kucağındaki bebekle birlikte koltukta uyumuşlardı.Deha ile evlenicek kız çok şanslı çünkü çok iyi bir baba olucağı kesindi.
'Belki o şanslı kız sensindir hı olmazmı"
sen sus bence
"onları izlerken aklıma isin geldi."Bence senin adın Nefes olsun.Nefes gibi özgür ol." dememle birlikte güldü."hoşunamı gitti hı seni seni." derken dehalar uyandı." iyi uyudunuzda sen isim buldunmu ben buldum." dedim doğrulduktan sonra " Bende buldum. sen ne buldun." dedi. "Nefes gibi özgür olsun diye Nefes koydum.sen?" dedim. bebeği beşiğe geri yatırırken bende Nefese baktım hala uyanıktı." GURUR olsun adı.kimsenin gururunu incitmesin.kimseyede kendi gururunuda incitmesin." dedi. o sırada Gurur uyandı."Hadi bahçeye çıkalım."dedim.o sırada Alev hanım geldi."bende sizin yanınıza geliyodum Umut sizi çağırıyo Bilge hanım yoksa uyumam diyor biliyosunuz umutu."dedi."tabiki gel gidelim" dedim dehaya .odaya girdik."Hadi gelin sen buyaya yat sende buyaya yat" dedi umut.yani ben sağ tarafına Dehada sol tarafına yattı.sonra "hadi bana sarılın"dedi dudaklarını büzerek. ikimizde aynı anda umuta sarılınca Deha ile kollarımız birbirine çarpıyordu.o an içimde sanki kelebek bahçesi harakete geçti.

2 saat sonra

Burnuma dolan kahve ve içinde çiçek kokusu olan bir koku dolandı.çok güzel bir koku.gözlerimi açmam ile gördüğüm manzara ile şok oldum.oda bomboş umut gitmiş. kafamı biraz daha çevirdikten sonra gördümki deha bana sarılmış bende ona sarılmış bir şekilde uyuyorduk.kafamı yukarı kaldırdığımda Dehanın uyuduğu gördüm.biraz yüzüne baktıktan sonra "beni izlemen bittiyse artık gidelimmi geç oldu." dedi.o anda sıçradım."Allah tependen baksın senin Deha ödüm koptu."dedim sitem ederek."Bişey demedimde umut nerde?" dedi."bilmem" dedim.sesim biraz sert çıkmış olabilir."şekerpare  alsam barışırmıyız"dedi.bu kadar çabuk gölümü alabileceğimi sanıyosa.EVETTT ."Bu seferlik tamam ama birdaha kolay affetmem ona göre" gülerek odadan çıktığmızda Alev hanımın yanına uğradık.kapıyı tıklatıp içeri girdik." Alev hanım biz çocukların adını koyduk ta onu söyleyelim dedik." dedim.Alev hanım gülerek "Peki nedir" dedi.Deha "Gurur ve Nefes " dedi.Alev hanım kalkıp Dehanın yanına gidip "çok güzelmiş bu arada adınızı sormadım kusura bakmayın lütfen" dedi.kadın yaşına bak sen gelmiş çocuğa yalakalık yapıyo."Hadi gidelim Deha ben biraz daraldımda " dedim. beni onaylayınca odadan çıktık."yine gelin Deha bey lütfen"dedi.gelicek gelicek ama cehennemde gelicek.
"kıskançlık is loading... Bilge noluyo yavrum hayırdır"
sus iç ses yoksa kötü olur.
arabaya binince deha sürekli bana bakıp gülmemek için kendini zor tutuyodu."yini gilin Dihi biy litfin." dedim taklidini yaparak.tabiki dururmu hemen kahkaha attı."neyse seni eve bırakıyorum"dedi.hemen aklıma Doğukanın bugün geliceği geldi."yok beni markete bırak bişeyler alıcam akşama misafir gelicek"dedim. bi anda sırıtması soldu"kim?"dedi tok ve meraklı bir sesle"sanane sen beni markete bırak giderim ordan ben eve"dedim.markete gidene kadar konuşmadık."teşekkür ederim bugün benimle o çocukların yanında olduğun için" dedim.bana doğru döndü yaklaştı veeeee
(öptü sandınız dimi hemen değil azıcık sabır edin )
"asıl ben teşekkür ederim.Umut'un mutluluğu gözümün önüne gelince çok mutlu oluyorum.ve bidahaki gidişinde haber ver yine gelicem" dedi.olur anlamında kafamı salladım."ay çok duygusal oldu bu alan" dedim ve emniyet kemerini  çıkardım."şeyy akşama içli köfte yapıcam sende gelsene hem Doğukanla  tanışırsın.tabi içli köfte sevmiyosan başka bişeyde yapabilirim."dedim.yani adam o kadar getirdi götürdü."olur.bide içli köfteye bayılırım"

ADSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin