Marketten yemek yapmak için malzeme aldım.Ayrıca dondurma da aldım. Onların bu sürprizi seveceğini umut ediyorum. Yani sonuçta çok uğraşıyorum. Yurda geldiğimde saat dört olmuştu. Hemen üstümü değiştirip yemekleri yapmaya başladım.İkis saatte bütün her şeyi yaptım. Sonra üstümün yağ ve baharat koktuğunu anladım ve üzerimi değiştirdim. Komik olan şu ki nerede kalacağımı hala bilmiyordum.
(Çanta ve ayakkabı hariç)
Kapı sesini duyduğumda biraz heyecanlandım. Hemen kapıyı açtım.
Jin: Ooo!! Çok güzel kokan bir şeyler sezdim. Bunlar nedir acaba hanımefendi?
Herkes bir anda gülmeye başladı. Jin oppanın hem yemek yapmayı sevdiğini hem de güzel yediğini herkes bilir ama yakından bu halini görmek daha bir farklı.
Rm: Gerçekten çok güzel kokuyor.
Lisa: Hadi ellerinizğ yıkayıp mutfağa geçin ben de ellerimi yıkayıp geliyorum.
Açıkçası biraz utanmıştım. Elimi yüzümü yıkayıp sofraya oturdum. Hepsi baya acıkmışa benziyordu.
Lisa: Hadi başlayın. Umarım beğenirsiniz. Ha bu arada yemekten sonra hepiniz salona geçin bir sürprizim daha var.
J-hope: Vayy sende de sürpriz bitmiyor.Ha bu arada sana demeliyiz?
Lisa:Bana Lisa demeniz yeterli.
Ben size ne demeliyim?Herkes: Oppa!!
Buna sevindim aslında ama Jungkook kendisine oppa denilmesinden hoşlanmaz.
Lisa: Peki. Ama Jungkook ona demeliyim? Çünkü kendisine oppa denilmesinden nefret eder.
Jungkook:Evet bu doğru ama sen bunu nereden bilşyorsun?
Lisa: Jimin oppa sana oppa dediğinde tokat atmıştın. Bir fan buluşmanızda bizzat görmüştüm.
Jk: Vayy. Bu arada sen fan buluşmalarına geldin mi?
Lisa: Evet. Hem de birçoğuna.
Tabii bir de bir sürü konserlerinize geldim. Çok eğlenmiştim.Aslında hep en önlerde olurum ama bir sürü fan olduğu için görmemişsinizdir.Rm: Aslında ben seni bir yerden çıkaracağım ama tam hatırlamıyorum.
Lisa: Jungkook sana ne demeliyim?
Jk:Bana da oppa de.
Lisa: Tamam.Bu arda belki Jungkook oppa beni tanıyordur çünkğ konserde yanıma gelmişti.
Jk:Ne gerçekten mi? Neden geldim peki?
Lisa: Benim ayağım korolmıştı bu yüzden konsere tekerlekli sandalye ile gitmiştim. Sen de yanıma gelip bu halinle buraya geldiğin için teşekkür etmiştin.
Ben bunu söylemele herkes şoka girdi. Hemen Jungkook'a baktım o da donup kalmıştı.
Lisa: Hadi yemekler soğumasın hiç sevmem.Diğer sürprizimde bolca konuşuruz.
Herkes yemeğini bitirdi salona geçti. Ben de mutfağı toplayıp dondurmaları dolapyan çıkarttım. Arkama saklayıp salona geçtim.
Lisa: Sürpriiz!! Diye bağırıp arkamdan dondurmaları çıkarttım.
J-hope: Ooo!! Bugün de çok canım çekmişti. Çok teşekkür ederim Lisa.
Lisa:Bir şey degil. Afiyet olsun.
Rm: Sen bir tanesin. Hem de en sevdiğimden almışsın. Gerçekten çok teşekkürler.
Lisa: Yaa önemli değil altı üstü bir dondurma ne olacak.
Suga: Öyle deme önceki menajerimiz bize dondurma almazdı.
Lisa:Neyse hadi yiyelim şimdi eriyecek.
Herkes dondurmalarını yerken ben de tek tek hepsine bakıyordum. Gerçekten çok mutlu olmuşlardı. İnsanların mutlu olmalarını seviyorum. Özellikle de onların. Çünkü çocukluğumda onlar beni hep mutlu yapmışlardı.Yani anlayacağınız bu onlara bir borcumdu.Dondurmalarımızı yerken sohpette ettik bu gece baya bir eğlenmiştik. Bu anı hep istemiştim. Sonunda bu da gerçekleşti. Daha ne isteyebilirdim. Tabii bir de gerçek aşkımı bulmam dışında.
Herkes dondurmaları yedikten sonra ben de Jungkook oppanın yanında kalacağımı öğrendim. Gidip pijamalarımı giydim ve hemen uyudum. Bugün baya bir eğlendim ama aynı zamanda çok da yoruldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ MENAJER
RomanceBTS' in yeni menajeri yetenekli ve güzel bir kız olursa, Bu bir idolün aşkına engel midir?