BÖLÜM 5

777 35 7
                                    

   Sabah alarmın sesiyle uyandım. Bilerek saat 6'ya kurmuştum alarmı. Önce banyoya girip sıcak bir duş aldım ve dişlerimi fırçaladım.Sonra üstümü giyinip mutfağa indim.

(İçinden istediğinizi çıkarabilirsiniz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(İçinden istediğinizi çıkarabilirsiniz)

Onlar daha uyanmamıştı. Ben de onlara güzel bir kahvaltı yapmaya karar verdim. Dün akşam için aldığım malzemelerden artanlarla güzel bir şeyler ortaya çıktı.Elimdeki malzemeler bunlardı. Yapabileceğim başka bir şey yoktu. Zaten markete de gitmeye üşenmiştim.

 Zaten markete de gitmeye üşenmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( İşte böyle bir şey düşünün.)

İşlerimi hallettikten sonra grubu çağırmaya odalarına gittim. Hepsini tek tek uyandırmaya ÇALIŞTIM!!
Jin,Rm, J-hope,V, Jimin'i ve Suga'yı bile uyandırdım ama Jungkook'u bir türlü uyandıramadım.

"Jungkook oppa!! Yaa hadi uyansana kahvaltı hazır."

"Yaa beş dakika daha."

"Öyle mi ben sana şimdi göstririm beş dakikayı." dedim ve başından aşağı bir bardak suyu boşalttım.

O da bir an yerinden sıçradı. Daha ne olduğunu bile anlamamıştı. Bense yatakta oturmuş gülme krizi geçiriyordum.

"Yaa!!Lisa ne yapıyorsun. Uyuyorum burda insaf be."

"Ben sana o kadar çağırdım. Ya Suga oppa bile kalktı. Senin yüzünden kahvaltı soğudu."

"Ben sana göteririm şimdi bana su dökmek ne demekmiş." dedi ve üzerime atladı.

" Ya!! İmdaat!! Jungkook oppa yapma gıdıklanıyorum ben bak tikim var benim. Ne olur yardım ediin!!" dedim.

Sonunda bıraktı Allah razı olsun ama ölüyordum be tikim var dedim anca bıraktı..

"Anladın mı bir daha bana su dökme." dedi.

"Tamam oppa. Ama sen de sakın bir daha beni gıdıklama ramam mı? Benim tikim var gece kabus görmeme sebep oluyor. Off yaa bu gece uyuyamam.Off!!" dedim

Aklıma geldikçe gözlerim doluyor. Hissediyorum şu an kıpkırmızı olmuş bir şekilde ağlıyorum.

"Ne oldu? Niye ağlıyorsun?"dedi.

"Ya yok bir şeyim birden oldu boşver"dedim.

"Hadi aşağı inelim. Zaten bütün yemekler soğudu"dedim.

"Tamam üstümü değiştireyim geliyorum"dedi.

Ben de odadan çıktın mutfağa indim. Onlar da daha yeni geliyorlardı.

"Jungkook nerede"dedi Rm.

" Üstünü değiştirip geliyormuş. Yaa bir türlü uyandıramadım. Siz birde Suga oppaya uykucu diyorsunuz"dedim.

" O öyledir işine gelince kalkar."dedi Rm.

        Jungkook'tan

  Lisa odadan çıkınca ben de üstümü değiştirip odayı toparladım. Aklım hala durup dururken neden ağladığındaydı. Bir de neden 'bu gece uyuyamam' dedi acaba.
Neyse odadan çıktım. Mutfağa girdim diğerleri de gelmişti. Yerime oturdum ve yemeğimi yemeğe başladım. Gerçekten dün akşam ki gibi çok güzel yemeller yapmış. En az Jin hyungun yemekleri kadar lezzetli hatta yalana hiç gerek yok onun yaptığı yemeklerden bile güzeldi.Herkes yemeğini yiyip salona geçti.Lisa da sofrayı topluyordu. Ben de yanına gittim.

"Ben de yardım edebilir miyim."

"Gerek yok zaten bitti sen istersen içeri geç bugün izinliyiz. Bang PD'nim izin verdi.  Ben de size kahve yapıcam. Diğerlerine sorsana yanında bir şey isteyen var mı. Ben dün biraz abur cubur almıştım."dedi

"Tamam. Bekle sorup geliyorum"dedim.

Diğerlerinin yanına gittim hepsi başka alemdeydiler.

"Beyler Lisa kahve yapıyor yanında abur cubur getirsin mi?"dedim.

"Sorması ayıp tabii ki getirsin"dedi Suga hyung.

Ben tam arkadımı dönücektim ki mutfaktan sesler geldi.  Sanki bir şey kırıldı.Hepimiz hemen mutfağa gittik.Lisa yere çökmüş otuyordu. Bir dakika o ağlıyor!! Hemen yere çöktüm.

"Lisa ne oldu. Yaralandın mı?"dedim

Lisa bana dönüp sarıldı önce bir şaşırdım öylece kaldım sonra ben de ona sarıldım.

"Tamam.  Geçti ne oldu anlatmak ister misin?"dedim

"Bir şeyim yok akşam sana anlatırım"dedi

Ben de daha fazla üstelemedim.Onu yerden kaldıdım.Sonra yerdeki kırık parçalarını toplayıp kahve ve abur cuburları içeri götürdüm.Lisa da içeri girdi.Yüzü biraz solmuştu ben de elini yüzünü yıkamasını söyledim.Çok korktum bir şey olacak diye. Niye böyle düşünüyorum bilmiyorum ama ona bir şey olmasını istemiyorum.

"Lisa daha iyi misin" dedi Jin hyung.

"Evet. Daha iyiyim teşekkür ederim."dedi.

Acaba ona ne olmuştu. Çünkü baya korkmuşa benziyordu. Neyse akşam anlatıcam dedi.Zaten aynı odada kalıyoruz zor olmayacak.

"Bu arada bugün izinliyiz. Bang PD'nim izin verdi. Bu kıyağımı unutmayın. Hadi kahveleri soğutmayın. Hiç sevmem."dedi.

Kahvelerimizi içerken biraz sohbet ettik.Yılanlardan çok korkarmış bir de resim yapmayı çok severmiş. Nedense onun hakkında daha çok şey öğrenmek istiyorum.Neyse akşam hepsini sorarım. Herhalde o da cevap veir. Zaten sıcakkanlı birine benziyor. Onda beni çeken bir şeyler var. Sırlarla dolu biri çok gülüyor ama bazen hiç gülmüyor aynı şu an olduğu gibi. Ama ben onun sırlarını bu akşam öğrenicem.

Az önce Lisa bira dinlenicem dedi ve odaya gitti.Biraz dinlensin sonuçta akşam soru yağmuruna tutulacak.

Arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Acaba Lisa'nın bu halleri neden.
Yorum ve vote yapmayı unutmayın. Ha bu arada #Evdekal#♥♥♥

                  YENİ MENAJERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin