Ce ai face daca ... #1

1.4K 47 10
                                    

Esti noua prin acest liceu.  Nu cunosti pe nimeni. E greu sa fi intr-a X-a dar e si mai greu atunci cand toata lumea iti e necunoscuta.

Cu pasi timizi, incerci sa o urmezi pe directoarea care te va duce spre viitoarea ta clasa. Se aude o scartaietura, semn ca doamna directoare a deschis usa acelei clase; iti ridici privirea din pamant si intri la fel de timida.

-Buna ziua, v-am adus o noua colega ! Sper ca va veti purta cum trebuie cu ea. Prezinta-te, te rog !

- Buna, eu sunt ... (numele tau)! Sunt sigura ca veti avea grija de mine ! *facand o plecaciune*

- Te rog, ia loc langa Max Changmin, baiatul din ultima banca !

Te indrepti spre acea banca si incepi sa iti scoti cartile din geanta.

-Hei! *spui tu cu zambetul pe buze* Esti Max Changmin, nu?

-Buna ! Mda ... eu sunt !

-Ma bucur sa te cunosc! *intinzand o mana*

- Si eu ... dar te-as sfatui sa nu vorbesti cu mine niciodata.

- Dar deja o fac...si de ce nu as mai vorbi cu tine?

-Nu conteaza!

-Pentru mine conteaza.

-Aishh ...dunt cel mai ciudat din clasa si iti vei strica fatada daca mai vorbesti cu mine, fericita?

-Neah ... Esti destul de normal. Nu te vad ciudat. :)

-Serios?

-Da!

De atunci, ati continuat sa vorbiti neincetat tot felu' de prostii care va veneau in minte. Tot de atunci, ati devenit cei mai buni prieteni..

Pana intr-o zi cand Max si-a aratat sentimentele pentru tine. In ziua de Craciun, el a incercat sa isi arate sentimentele fata de tine dar tu ...

*yee...am facut-o . Deci, ce ati face in continuare? *

Deci, mai am cateva cereri pentru anumiti idoli iar dupa voi lua cererile din comentariile voastre *

Ce ai face daca ... 》》 KpopUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum