La multi ani, oppa !^^

528 29 4
                                    

Thank you so much for everything you did. That work hard to make us all happy, that whole nights stay in repeating dance hall, lest you make a mistake during a concert, that you do not try to understand that you're hurt, etc. . All this for us, right? I wish that all your dreams that you have to come true, and do not forget us, all your fans, we are with you and we will always agree with every decision of yours.

Bine :)))) poate am greseli pe acolo asa ca fac un mesaj si in romana :))))

Aww ...Kai e my precious. :) :) Deci, il am ca bias de 1 an. Ador cum munceste din greu, iar cand cade se ridica la loc, doar pentru noi o face. Ador pielea lui care nu e atat de inchisa la culoare pe cat se zice. Ador totul la el. Cum danseaza, cum canta etc. Ador si momentele cand pe scena pare sexy si rau >. < iar dupa devine timid, sweet, ca o papusa. ^^ Chiar nu regret faptul ca il am ca bias suprem. Sau nu regret faptul ca plac o vedeta care nu are habar de existenta mea. Vreau doar sa performeze in tot ceea ce face, pe zi ce trece. Kai, iti doresc ca toate visele pe care le mai ai sa ti se indeplineasca. Si, nu uita,eu, ca fana fiindca atat pot face pentru tine, sunt alaturi de tine mereu. Mereu te voi sprijinii si voi fi de acord cu orice decizie pe care o vei lua.

Saengil chuka hamnida,

Sarang haneun KimJongIn.

Saengil chuka hamnida. ^^

OMG! Sunt nebuna cu capul . Dusa :))))

Ce ai face daca ... 》》 KpopUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum