Arkadaşlık

20 1 2
                                    

O gün yine okula gittim.Yine Ambar ve 2 arkadaşı vardı.Beni bulanıma sokmaktan ve eziklik durumuna düşürmekten başka bir çabaları yoktu.Jazmin eline tabletini almış yine Fab&Chic e video atıyordu.Tabii kimi çekiyorlar beni .Bundan rahatsız olduğumu söylesemden benu dinleyen yok ki!En son "Bıktım" diye beğırdım.Ambar bu duruma çok sevindi .Ooo tabii Ambar'ın beni ezikleyip gülmekten başka yaptığı iş mi var?
Ambar'ın yüzüne bakmak bile insanı mutduz ediyor.Ara teneffüslerde Nina ile Ambar 'ın dedikodusunu yaptık.Nina kim mi? Benim Black okuluna yazılınca ilk ve tek arkadaşım oldu? Eee tabii Símon 'un yeri başka onunla da anılarımız olmadı değil.Nina ile konuşurken Ambar 'a yakalandık yakalanmadan önce son dediğimiz cümle"Bıktım ondan" cümlesi idi.Ambar sinsi bakışlarını bize atıp "Kimden  bıktınız siz!"dedi. Tehdit edercesine.Bu duruma iyice sinirlendik Nina ile ikimizde Ambar ve havalarından
bıkmıştık.Ambar'a "Arkadaşlık seçme ve yerleştirme sınavına hoşgeldin dedim." Tabii bu duruma sinirlendi ve gitti.Daha sonra Nina ile gülüştük.
        

                  ***            ***    ***

Okul çıkışı Nina ile Jim&Roller 'de buluştuk .Hava serinlemişti ve yağmur yağıyordu.Nina aslında Felicity di ama bunu kimse bilsin istemiyordu.Ben hariç. Onun sırlarını tutan tek kişi sanırım bendim.Nina yine güzel bir cümle yazdı cümle şuydu"Arkadaşlık kolay kazanılmaz ama kolay kaybedilir #arkadaşlık" yazdı ve tableti kapattı.Tabii cümleyi tüm dünya gördü.Ve beğeni aldı . Ambar 'da Felicity nin yani Nina'nın peşindeydi .Kim olduğunu merak ediyordu.Eee tabii Nina kimin arkadaşı .Bir ara acaba Ambar'a Nina'nın Felicity olduğunu söylesem inanırmıydı.Tabii asla böyle bir şey yapmadım çünkü bu bir sırdı ve Nina'nın bana olan güveninin yıkılmasını istemiyorum.Onun tek arkadaşı bendim.Şimdi soracaksınız neden senden başka arkadaşı yok diye .Nedeni o unangaç biri ve ... Çekingendir.Umarım hiç arkadaşlığımız bozulmaz...
                1. BÖLÜM SONU....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ArkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin