PLAN

2K 111 15
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda yine aynı yerde zincirlenmiş bir haldeydim.
Zincirlerimi çözmeye çalıştım ama boşaydı.

-HEY! KİMSE YOK MU?

Kapı açıldığında Maria karşımda belirdi. Elinde tepsi vardı sanırım yemek getirmişti. Tepsiyi yanımda olan komidine koydu.

-Günaydın uyanmanı bekliyorduk.

-Bırakın beni! Neden beni burada zorla tutuyorsunuz?

-Bence bunu sen de gayet iyi biliyorsun.

Derin nefes aldı ve karşımdaki kahverengi deri koltuğa oturdu.

-Adım Maria abim de Jungkook o gece burada ne yapıyordun... ?

-Adım Arya

Gülümsedi ve gözlerime bakmaya devam etti. Anlatmamı beklermiş gibi

-Siz bana birşey söylemeden benden laf alamazsınız.

-Ne istiyorsun?

-Maria sana birşey söylemeyeceğim.

-Abim sana her ne kadar inanmasa bile ben sana inanıyorum bu yüzden burdayım ya.

-Yetimhaneden kaçtım küçüklüğümden beri ordayım. Buraları hiç bilmiyordum fakat abini gördüm ama ikilemde kaldım ayağımda kanı görünce emin oldum.
Ve kaçmaya çalıştım ama abin bana inanmadı. Gerçekten sizi tanımıyorum ve ne olduğunuz hakkında bir fikrim yok lütfen beni bırakın.

-Abimle konuşacağım şimdi seni çözeceğim ve yemeğini yiyeceksin.

-Aç değilim beni salın yeter.

Maria derin nefes alıp kapıyı açtı.

-Maria! Lütfen benim hiçbir suçum yok sadece tesadüf eğer vicdanın varsa yardım et.

JUNGKOOK'Tan

Maria aşağı indiğinde telefonumdan başımı kaldırıp ona baktım.

-Yalan söylüyor.

-Hadi ama sende doğru olduğunu biliyorsun jungkook (Fısıltıyla) zihin okuyabiliyoruz. Kız masum

-Saf olma Maria belki ona büyü yapıldı belkide o bir cadı nerden bilebiliriz ona inanma asla insanlar çok sinsi kişilerdir.

Maria ayağa kalktı ve bana uzunca baktı.

-Bizde bir zamanlar öyle değil miydik abi?

-Maria

Maria beni dinlememiş evden çıkmıştı.

...

Kan torbalarından bilmem ne kadar içmiştim ama canım taze kan istiyordu yapmamalıydım ya Maria görürse olmaz anlar.
Olmaz hayır!
Yapamam!
Hayır!

Gözlerim kırmızıya döndüğünde kendimi üst katta buldum.
Arya'nın olduğu odanın önünde kapının kolunu kendime hakim olmak için sıkarken içeri girdim ve Aryayla göz göze geldim.

Arya çığlık atmadan ağzını kapatmıştım.

-Sadece bir yudum

Dişlerimi boynuna geçirdiğimde aldığım haz hiçbirşeye değişilemez ölçüdeydi.
Kendimi durdurup ondan ayrıldım.
Arya bayılmış ama ölmemişti bu iyi bir şeydi.

Kapıyı kitleyip ağzımın kenarını temizledim.
Ve spor aletlerime doğru ilerledim.
Bugün güzel bir gündü.

ARYA'DAN

Jungkook benden beslenmişti. Peki Maria neden beslenmemişti ve Maria her gün nereye gidiyordu?
Hayvan ve insan diye beslenme biçimleri mi var yoksa?
Yoksa maria beslenmiyor mu?
Yok canım! O vampir sonuçta! Maria
Abisinden küçüktü kendisini kontrol edemez olmalıydı. Ama tam tersi oldu
Neler oluyor? Hiçbir yere varamıyorum.

ERTESİ GÜN MARİA'DAN

Jungkook işinin olduğunu söyleyip evden çıkınca direk üst kata çıktım.
Dün jungkook'a neden kapıyı kitlediğini sormuştum o da bana o kızın aklımı kurcaladığını söylemiş ve beni kandıracağından korkmuş kapıyı kitlemişti.
Ama ben salak değildim ve yedek anahtarın yerini tabiki biliyordum.

Kapıyı açıp Aryanın solmuş yüzüne baktım fakat dikkatimi bir şey çekmişti Aryanın boynunda bant vardı.

-Arya, boynuna ne oldu?
Diye sordum aklımdakinin doğru çıkmaması için dua ederek

-Jungkook benden besleniyor bilmiyor musun?

Şok olmuş bir şekilde bandı çözdüm iki diş ısırık izi orada duruyordu.
Jungkook insandan mı besleniyordu?
Hayır o bunu yapmış olamazdı!

-Seni çözeceğim ve burdan kaçacaksın vampirlerin kokunu almaması için sana mine çiçeği vereceğim.
Asla ne olursa olsun buraya dönme!

Kafasını salladığında sevinci gözünden okunuyordu.

-Teşekkür ederim sen iyi birisin.

Gülmesi bir anda soldu ve arkama kitlenip kaldı.
Arkamı dönmeden kendimi duvarda buldum. Abim sinirle bana bakıyordu sinirden gözleri kırmızıya dönmüştü.
Ama ben ondan daha kızgındım.

-NASIL BÖYLE BİR ŞEY YAPARSIN!
MARİA SALAK MISIN SEN BEN BİZİ KURTARMAYA ÇALIŞIYORUM!

Duvardaki yerimi o aldığında

-NE ZAMANDIR İNSANDAN BESLENİYORSUN JEON JUNGKOOK!

-KONUMUZ BU DEĞİL

-AMA BU OLMALI SEN BİZE İHANET ETTİN!

-BİLMEDİĞİN ŞEYLER VAR! ŞİMDİ CEVAP VER NEDEN BENİ DİNLEMEDİN! BİR YETİMİN GÖZYAŞINA MI ALDANDIN! ANAHTARI AL VE AŞAĞI İN HEMEN!

-SEN BU OLAMAZSIN BU KADAR VAHŞİLEŞMİŞ OLAMAZSIN

Gözyaşlarımla yerdeki anahtarı aldım.
Ve jungkookun bilmediği 3.yedek anahtarı Aryaya çaktırmadan verdim ve odadan çıktım. Dediğim gibi salak değildim.

ARYA'DAN

Jungkook öfkeyle yanıma gelip çenemi sıktı

-En kısa zamanda seni öldüreceğim.

-Ne zaman kaybediyorsun öldür beni şimdi hadisene senden korktuğmumu düşünüyorsun!!

-Korkmalısın Arya gerçekten benden kork

Kapıyı sertçe çekti ama ben gülümsedim anahtar bendeydi şimdi onu doğru zamanda kullanmayı bekleyecektim.




VAMPİR JJK / BTS | DüzenlenecekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin