Sende Kimsin?

2.6K 122 25
                                    

Rastgele bilmediğim yerlere doğru koşuyordum yeterki izimi kaybettireyim.Sanırım artık takip etmiyorlardı ah ne yapacağım ben şimdi, bacağımın durumuda çok kötüye benziyor.Çantamdan çıkardığım suyu büyük yudumlarla içtim.

Yavaş adımlarla geldiğim karanlık yerde ilerliyordum doğrusunu söylemek gerekirse çok korkuyordum.
Ve ne yapacağım hakkında düşünüyordum ilerde bir ev gördüm.
Evin önüne geldiğimde(EV MEDYADA)
Ayağımda bir ıslaklık hissettim. Bu da ne böyle?akar borusu mu acaba? Eğer öyleyse bu evde birileri vardır. Geri geri gelerek bağırmak için hazırlandığımda en üst büyük pencereden birinin bana baktığını gördüm hemde kırmızı gözleriyle...

Ah~sanırım açlıktan hayal görüyorum zihnim bana oyun oynuyor olmalı gözlerimi kapatıp açtığımda orda biri yoktu demek tahminlerim doğruydu.
Bu arada çoraplarıma kadar geçen sıvıyı hala merak ediyordum bunun su olması imkansızdı fakat yoğun bir kokusu vardı işte o yüzden merak ediyordum feneri açıp ayakkabılarıma baktığımda gördüğüm şeyle şok oldum .KANDI!

Hemen buradan uzaklaşmalıyım hemen!koşmaya başlayıp yaklaşık o evden 3 metre kadar uzaklaştığımda birinin beni durdurmasıyla tökezleyip düştüm. Kafamı kaldırdığımda burnuma tutulan bezle gözlerim yavaş yavaş kapandı. Ve kendimi karanlığa bıraktım.
🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️
Gözlerimi açtığımda olduğum yere baktım, burası mat bordo ve mat siyahtan oluşan renkle doluydu 1 adet masa ve dolap bulunuyordu ayrıca tek kişilik bir yatak vardı pencereler siyah perdeyle kapalıydı.Ayağa kalkmak için hareketlendiğimde ellerimin zincirli olduğnu gördüm Tanrım nereye düştüm ben böyle?
Siyah kapı açıldığında gelen kişiye baktım.Önden bir genç kadın arkasından bir genç erkek girdi.ismi Maria sandığım kişi
Bana endişeyle baktı.
-Abi kötü gözüküyor ona bir şey yedirmedin mi?
-Seni buraya yorumun yada pamuk kalbin için çağırmadım Maria işini çabucak hallet
-Dışarı çıkmayı düşünmüyor musun?
-Sadece arkamı döneceğim seni kandırıp senden laf alabilir ona güvenmem salaklık olur.
Yanımda rahatça konuşması beni rahatsız etti.
Maria göz devirip bana baktı ve gülümsedi.Fakat ben mimiksiz kaldım.
-Benden ne istiyorsunuz?
-Sadece yarana bakacağım ve gerekli şeyleri yapacağım.
Kafamı sallayıp pantolonumu indirdim ve arkamı döndüm cidden çok acıyordu.
-Aman Tanrım bu bu çok kötü
Yaramı önce temizledi fakat sonrasında bir şey yapmadı ayak sesleri duydum ve sonrasında kapı sesi.

JUNGKOOK'TAN
Ayaklarımı uzatmış, kana karışmış alkolümün son yudumunu içtim.Ve sevdiğim müziklerden birini gözümü kapatıp dinlerken burnuma tatlı bir kan kokusu geldi. Müziği kapatıp ayağa kalktım. Perdeyi aralayınca soluk soluğa su içen bir kız gördüm. Bu saatte? Arkasına bakıp duruyordu demek birinden kaçıyordu acaba katil mi olmuştu? Eve doğru bakınca yüzü değişti sanırım korkmuştu.Sonrasında buraya yürümeye başladı buraya mı gelecekti? Bir ses çıkmayınca perdeyi açıp etrafa baktım kızın ayakları kandı bunu netçe görüyordum bir vampirin akarından kan akması normal birşey fakat bir insanın bunu tepkiyle karşılaması normaldir. Her neyse kız geri geri gelerek benle göz göze geldi hemen oradan kayboldum. Kız biraz ilerleyip çantasından fener çıkardı ve onu ayaklarına tuttu yüzü korkunç bir haldeydi.Sanırım anlamıştı ya da anlamamıştı burda bir katilin yaşadığını sanmıştır.Bu kız beni gördü ya da hayal sandı işimi garantiye almalıyım ayrıca ayağıma gelen fırsatı geri çevirmeyenlerdenim.
Gözlerim 12 den sonra kırmızıya dönüştüğü için onu korkutmak ve kendimi tehlikeye atmak istemedim çünkü beni bu zamana kadar vampir halimle tek bir kişi görmedi. Hızlıca onun önüne geçtim onu düşürdüm ve onu bayılttım. Kucağıma alıp onu yatağa yatırdım her ihtimale karşı onu zincirledim.bir dakika ben neden işimi halletmiyorum ki dişlerimi tam geçireceğim anda Maria sesini duydum.
-Abii
Lanet olsun!!
Ailem asla insan avlamazdı o yüzden eğer Maria bunu duyarsa cidden kötü şeyler olabilirdi onunla kavga etmek istemiyordum o nasıl kurallara uyuyorsa bende uymak zorundaydım. Kan kokusu beni deli ediyordu ama Mariaya her şeyi anlatmak zorundaydım.
Kapıyı kapatıp içeri geçtim. Maria ayakta dolanıp duruyordu ve burnunu tutuyordu.
-Burda yabancı bir koku var ımm şeyy İNSAN! Abi düşündüğüm şeyi yapmadın değil mi?
-Hayır otur sana anlatayım sadece ben o kokuyu aldım ve pencereden baktığımda.......
-Abi ona ne diyeceğiz ya öğrenirse?
-İmkansız. Eğer öyle birşey olursa zihnini okuyabiliriz ve ne gerekirsr yaparım.
-Sen öyle diyorsan.Ama sen yinede dikkatli ol.
-Beni merak etme senden bir şey isteyeceğim bacağı kötü durumda gözüküyor ona bakabilir misin?
-Elbette fakat bence sabah erkenden o
uyanınca bakalım.

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Marianın saf niyetli olduğnu biliyordum ve insanların kendilerini ne kadar zeki ve uyanık sandıklarını o yüzden Mariayı yalnız bırakmayacaktım
O bize şakınca ve sinirlice bakıyordu.
-Aman Tanrım bu bu çok kötü.
Marianın koluma değmesiyle dışarı çıktık.
-Neyi var?
-Durumu çok kötü kan kaybetmekten bacağı mosmor olmuş ya doktor çağıracağız ya da
-Ya da ne?
-Uyutmadan dikeceğiz.
-dikmek zorundayız
-Ama abi-
-Maria bak iyi niyetini anlıyorum ama doktor çağıramayız. Eğer hastaneyede gidersek işe polisler girer.Sana bu olayı anlattığım için ve kurala uyuduğum için beni pişman etme
-O zaman bana yardım et. Onun elini tutki acısını senden çıkarsın.
-Tamam
Maria koltuğa oturdu.
-Eğer bacağında kurşunu şuan almazsak bacağını kesmek zorunda kalırlar.
Kız biraz zor ikna olsa bile kabul etmişti.Kızın baş ucuna geçip elimi uzattım ve sıkıca elimi tuttu.
-Başlıyorum.
İğneyi derisinden geçirdiği an elimi çok güçlü bir şekilde sıktı.
Dikişin sonuna geldiğimiz an elimi çektim elim tırnaklanmaktan dolayı hep soyulmuş ve kanamıştı. Fakat yaram hızlıca iyileşmeye başladı.
Kız ise ağlamaktan harap olmuştu.
Gözleri kıpkırmızı olmuştu ona acıyordum. Kan kokusu burnuma geldikçe kendimi kaybediyordum
-Tamam abi çık sen gerisini ben hallederim.
Hemen odadan çıktım ve oradan uzaklaştım.
Gerçekten her şey zor olacaktı.

VAMPİR JJK / BTS | DüzenlenecekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin