Hazal önümde tur atarken ona şaşkınlıkla bakmaya devam ediyordum. Hala üzerimdeki şoku atlatamamıştım.
Bornozumu daha çok kendime sarıp Hazala baktım.Hazal ellerini saçına geçirip pencerenin önünde durdu.-Sen kendini boğuyordun eğer ben gelmemiş olsaydım ölecektin!
-Ama ölmedim
-Arya saçmalamayı bırak durumun ciddiyetini anla artık!
-Bak geçti ben iyiyim!
-Ben değilim! Kalk üstünü giy! Gidiyoruz
-Nereye?
-Abislere
-Hazal hayır!
-Başka çare yok hep böyle acı mı çekeceksin?
-Ben iyiyim.
-Değilsin Arya sen kendini görmedin ç çok kötüydü gözün dönmüş gibi!
-Hazal bana bak!
Hazalın göz yaşları akarken ona sıkıca sarıldım
-Ben iyiyim tamam mı?
-Seni de kaybetmek istemiyorum.
-Kaybetmeyeceksin.
1 ay sonra
1 ay planlarla araştırmalarla geçmişti. Dışarı çıkmamıştık sadece vampirleri dolunayları ve karşımıza hangi lanet şeyin çıkacağını araştırmıştık. Jungkook'un evindeki kitaplardan yanıma almadığım için bu sadece imternetten sürmüştü.
Ama asla kitaptaki gibi internette bilgi yoktu.Hazal elinde zincirlere odaya girdiğinde ona gülümsedim.
Hazal benim en yakın dostumdu ve bu süreçte elinden geleni yapmıştı.
Ona minnettardım. Eğer aklımdakileri ona söylemiş olsaydım
Hiç düşünmeden beni abislerin yanına götürürdü. Beni tehdit bile ederdi. Her gece gördüğüm kesik kafalar hep rüyamdaydı ve her gece bütünleşiyormuş gibiydi. Sanki mesaj veriyormuş gibi ama ben hiçbir şey anlamıyordum ve bu olaylar dolunayda daha çok yoğunlaşıyordu sadece
Önlem için zincirlenecektim. Ne kadar işe yarar bilmiyorum tabi.
Ama kesinlikle aklımı kaybedecek gibiydim bazen kendime bile keşke Jungkook'u dinlemiş olsaydım diyorum....
Hazal kafamın dağılması için şarkı açarken gözlerimi saate çevirdim.
Ay'ın yansıması siyah saatin üstünde belli olurken kırmızı sayıları içimden tekrar ettim. 01.001.2.3-
Tik tak tik tak tik tak
Süren doluyor.
Tik tak
Sus.
Süren doluyor sen bir hiçsin
Sus dedim
ezik
Tik tak tik-
- Çığlık sesleri -İlerdeki ışığa doğru yürüdüğümde bir ev gördüm.
Eve yaklaştığımda yine aynı kişileri görmüştüm.
Arkası dönük siyahlar içinde biri vardı cama vurup onları kurtarma umuduyla bağırdım.
Cam kırıldığında siyah giyinmiş kişinin omuzundan tutup kendime çevirdim.
Siyah kişi önümde siyah sis gibi yok olurken karşımdaki kişilere baktım.
İkisi yerde ve her yerleri kandı eğilip onları dürttüm.-Kimsiniz siz neden hep sizi görüyorum?
Bir hiçsin...
Kadının gözleri birden açılmıştı ve gözleri kıpkırmızıydı korkarak geri çekildim ve geri geri gitmeye başladım kadın beni yakalayacakken boşluğa düştüm.
Çık aklımdan
Sen bir hiçsin
Çık
Dikkat etmelisin
Çık dedim
Bu sana bir uyarıEtrafım bembeyaz olurken gözlerimi kıstım.
Siyah gölgeyi ilerde gördüğüm zaman ona doğru koştum. Elimdeki bir şeyi ona geçirdim.
Yüzüme birden kan sıçradı ve o kan yere damlayıp suya dönüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR JJK / BTS | Düzenlenecek
Fanfiction- Hala utanç kaynağın mıyım Jeon jungkook?