(Ne)Chtěné sblížení Část druhá

164 5 14
                                    

Dnes trochu kratší, omlouvám se... Politik23

Mezitím co si Andrej myl ruce, se Adam usadil na gauč. Zkřížil nohy pod sebe, chtěl si vytvořit co největší nepohodlí, aby se lépe soustředil. Znovu sáhl po notebooku, otevřel jej a zapnul. Prohlížel si chvilku různé mediální weby, ale stejně skončil u Facebooku.

Andrej si dával na čas, přemýšlel v koupelně nad umyvadlem o tom, co se bude dít. V hlavě měl neobvyklý zmatek a jediné co věděl, že by s tím mužem, od kterého ho dělila zeď, chtěl mnohem víc než pracovní a kamarádský vztah.

Adam líně vstal a přešel ke koupelně. Zaklepal a řekl: „Děje se něco?" Andrej se trochu polekal a koupelnu nohou do spodní zásuvky. Hluk Adama vylekal a tak v mžiku vrazil do koupelny. Měl docela štěstí, že se Andrej nezamkl. Ten ze sebe chrlil komolené nadávky a poskakoval na jedné noze. Adam se začal uculovat, Andrej k němu vzhlédl a zavrtěl podrážděně hlavou., po chvíli přestal poskakovat a díval se na udiveně na Adama. Ten byl do půl těla nahý a kůže se mu leskla. Adam si pohledu okamžitě všiml. Zamumlal: „Promiň, ale je mi trochu vedro je tu přetopeno, no". Ta věta byla pravda sám, Andrej se potil, ale byl na to docela zvyklí.

Oba přešli do kuchyně, Andrej se hladově zadíval na lednici. Adam si pohledu všiml a pravil: „Jestli máš hlad, vezmi si, co chceš! " Andrej kývl a již otevíral lednici. Vybral si jogurt. Adam i přese ospalost byl pozorný a našel lžičku. Položil jí na kuchyňskou desku před Andreje. Ten byl rychlejší, než Adam předpokládal.

Dotyk mu byl velice příjemný, a proto vzhlédl k Andrejovi. Ten se usmíval. Adam si uvědomil, že je to docela nezvyklá situace. Adam se zašklebil a vyprostil svou ruku z pod Andrejovi. Ten si vzal lžičku a trochu provokativně začal jít. Adam raději odvrátil zrak a šel si sednout.Andrej přešel k němu a svalil se těsně vedle něj. Adam se trochu nahrbil, ale nedalo mu to a opřel se o jeho rameno. Andrej zhltl jogurt dost rychle, nechtěl Adamovi působit nepohodlí. 

Andrej si zapnul ještě televizi, ale ztišil jí protože mu Adam již na jeho ramenu usnul. Také ho pohladil po vlasech a pomyslel si, že to pro něj bude nepohodlná noc, ale byl rád. Adam se aspoň trochu prospí.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 07, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zrozeni v kriziWhere stories live. Discover now