- 07

319 53 0
                                    

"dik, teman aku pergi beli barang dapur."

"aku n-"

"takde sebarang penolakan."

kedengaran dia mengeluh membuatkan aku tersengih. ewah, ingat aku je ke kena buat kerja?

aku seorang kakak yang baik, kan? ha tahu dah. tak payah bagitahu. malu sangat HAHAHS

tanpa sedar, leher aku kena kepit dengan tangan daehyun.

ye dik tahu tinggi, tapi tak macam ni jugak woi

"nak beli barang dekat mana mak cik?" soal daehyun dengan senyuman yang sangat ikhlas ya ・ิᵌ・ิ

"m-macam mana aku nak j-jawab setan"

perkataan setan aku perlahankan. ni kalau ibu dengar, mati aku woi

daehyun lepaskan tangannya daripada leher aku. setelah memastikan dia tak buat pape dekat aku dah, aku terus menyiku perutnya

"BACOT. MASUK JELAH KERETA" aku terus lari masuk kereta setelah menyiku perut daehyun.

ha kau buat aku kan semalam? ambik ko

+

aku membelek satu persatu sayur kobis—mencari mana yang elok.

manakala daehyun, dia tengah main phone sambil jaga troli dekat bahagian peti sejuk (?)

ha ambik gambarlah tu. budak aesthetic konon. puih

setelah memilih sayur yang diperlukan, aku pergi ke arah daehyun. segala sayur aku ambik tadi aku letak dalam troli.

"woi bodoh. kau ambik susu tu lek lek boleh tak? amenda ambik sampai 10 kotak?"

dia tersengih kambing. "nanti aku bayar half. bolehlahhhhhh. boleh ehhh?" pujuk daehyun. dia mencebikkan bibirnya sedikit lalu kedua-dua jari telunjuknya dilagakan.

"tak bo-"

"eh hyena!"

ok damn—mengapa sekarang seonbae ku sayang :'))

"e-eh hai seonbae!" sapa aku kembali. senyuman copy ori aku ditayangkan ke seonghwa.

"seonbae seorang?" soal aku lepas tengok muka daehyun. budak bodoh ni mesti ada benda nak di woof woof kan nanti.

"oh haah. since dorang semua tengah training badminton"

dengan pantas kilat, aku membalas. "habis tu seonbae?"

"seonbae datang lambat sikit" balas seonghwa sambil tersenyum ke arah aku.

aku lihat wajah daehyun. ye weh, dah ada aura nak di woof woof kan aku ni.

"eh kak, boleh kan? nanti aku bayar half"

BARBIEEEEEEEEE DASAR DAEHYUN AMBIK KESEMPATAN DALAM KESEMPITAN!

seonbae, seonghwa.Where stories live. Discover now