ᴴⁱⁱⁱⁱ!!! ᴬˢ ˢᵒ ʸᵒᵘ ᵏⁿᵒʷ, ᴵ'ᵐ ᶜᵒⁿᵗⁱⁿᵘⁱⁿᵍ ᴷⁱᵐᶜʰⁱ ᴶⁱᵉ'ˢ ˢᵗᵒʳʸ [ kim_chi_2013 ]. ᴵ ᵈᵉᶜⁱᵈᵉᵈ ᵗᵒ ᵛᵒˡᵘⁿᵗᵉᵉʳ ᵇᵉᶜᵃᵘˢᵉ ᵗʰⁱˢ ˢᵗᵒʳʸ ⁱˢ ˢᵒᵒᵒᵒ ᵍᵒᵒᵈ ᵃⁿᵈ ʰᵃᵛᵉ ᵃⁿ ᵃʷᵉˢᵒᵐᵉ ᶜᵒⁿᶜᵉᵖᵗ!
ᴬⁿᵈ ᴷⁱᵐᶜʰⁱ ⁱˢ ᵒⁿᵉ ᵒᶠ ᵐʸ ᶠᵃᵛ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜ ᵃᵘᵗʰᵒʳ ᵗᵒᵒ, ᵃˡᵒⁿᵍ ʷⁱᵗʰ ᵗʰᵉ ᵒᵗʰᵉʳˢ, ʰᵉʰᵉ...
ˢʰᵉ ᵐⁱᵍʰᵗ ᵗᵃᵍᵍᵉᵈ ᵐʸ ᶠⁱʳˢᵗ ᵃᶜᶜ, ᵇᵘᵗ ᴵ'ᵐ ⁿᵒᵗ ᵖˡᵃⁿⁿⁱⁿᵍ ᵗᵒ ʷʳⁱᵗᵉ ᵗʰᵉ ˢᵗᵒʳʸ ᵗʰᵉʳᵉ. ᴹʸ ᶠⁱʳˢᵗ ᵃᶜᶜ ⁱˢ ᶠᵒʳ ᵐʸ ⁿᵃᵗⁱᵛᵉ ˡᵃⁿᵍᵘᵃᵍᵉ ʳᵉᵃᵈᵉʳˢ ^^
ᴵⁿ ᵗʰⁱˢ ᵃᶜᶜ, ᴵ'ᵐ ⁿᵒᵗ ᵒⁿˡʸ ʷʳⁱᵗⁱⁿᵍ ᴷⁱᵐᶜʰⁱ ˢᵗᵒʳʸ ᵇᵘᵗ ᵃˡˢᵒ ᵐʸ ᵒʷⁿ ˢᵗᵒʳʸ, ᵇᵘᵗ ᴵᵈᵏ ʷʰᵉⁿ ᴵ'ᵐ ᵍᵒⁱⁿᵍ ᵗᵒ ᵘᵖˡᵒᵃᵈ ⁱᵗ. ᴵ ᵖˡᵃⁿⁿᵉᵈ ᵗʰᵉ ᵘˢᵉ ᵒᶠ ᵗʰⁱˢ ᵃᶜᶜ ᶠᵒʳ ⁴ ᵐᵒⁿᵗʰˢ, ᵃⁿᵈ ᵗʰᵉʳᵉ'ˢ ˡᵒᵃᵈˢ ᵒᶠ ˢᵗᵒʳʸ ᵃᵇᵒᵘᵗ ᵐʸ ᶠᵃᵛ ˢʰⁱᵖᵖᵉʳ, ᶻʰᵃⁿʸⁱ! ᴵᶠ ʸᵒᵘ'ʳᵉ ⁱⁿᵗᵉʳᵉˢᵗⁱⁿᵍ, ᴵ ᶜᵒᵘˡᵈ ᵘᵖˡᵒᵃᵈ ᵒⁿᵉ ᵒᶠ ᵐʸ ᵇᵒᵒᵏ ˡᵃᵗᵉʳ ᵒⁿ ʷʰⁱˡᵉ ʷʳⁱᵗⁱⁿᵍ ᵗʰⁱˢ ᵇᵒᵒᵏ ᵗᵒᵒ...
ᵀʰⁱˢ ˢᵗᵒʳʸ ʷⁱˡˡ ᵖʳᵉᵗᵗʸ ᵐᵘᶜʰ ᵗʰᵉ ˢᵃᵐᵉ ᵃˢ ᵗʰᵉ ᵒʳⁱᵍⁱⁿᵃˡ ᵒⁿᵉ. ᴮᵉᶜᵃᵘˢᵉ ᴵ ʳᵉᵃˡˡʸ ʳᵉˢᵖᵉᶜᵗ ᵗʰᵉ ᵒʷⁿᵉʳ ᵒᶠ ᵗʰⁱˢ ⁱᵈᵉᵃ ᵃⁿᵈ ˢᵗᵒʳʸ. ʸᵒᵘ ᵏⁿᵒʷ, ⁱᵈᵉᵃˢ ᵃʳᵉ ᵛᵉʳʸ ᵉˣᵖᵉⁿˢⁱᵛᵉ ᵃⁿᵈ ⁱᵗ ᶜᵒᵐᵉˢ ᵒᵘᵗ ᶠʳᵒᵐ ᵒᵘʳ ᵐⁱⁿᵈ ʷⁱᵗʰ ᵐᵘᶜʰ ʰᵃʳᵈ-ᵗʰⁱⁿᵏⁱⁿᵍ. ˢᵒ ᵗʰᵃᵗ'ˢ ʷʰʸ ᴵ ʰⁱᵍʰˡʸ ʳᵉˢᵖᵉᶜᵗ ʰᵉʳ ˢᵗᵒʳʸ ⁱⁿ ᵃⁿʸ ʷᵃʸ.
ᴱⁿᵍˡⁱˢʰ ⁱˢ ⁿᵒᵗ ᵐʸ ⁿᵃᵗⁱᵛᵉ ˡᵃⁿᵍᵘᵃᵍᵉ. ᴵ'ᵐ ᵃⁿ ᵃˢⁱᵃⁿ. ˢᵒ, ᴵ'ᵐ ᵗᵉʳʳⁱᵇˡʸ ˢᵒʳʳʸ ᶠᵒʳ ᵐʸ ˡᵃᶜᵏⁱⁿᵍ ᵍʳᵃᵐᵐᵃʳ ˡᵃᵗᵉʳ. ᴵ'ˡˡ ᵈᵒ ᵐʸ ᵇᵉˢᵗ ᵗᵒ ᵖˡᵉᵃˢᵉ ᵗʰᵉ ʳᵉᵃᵈᵉʳˢ ᵒᶠ ᵗʰⁱˢ ˢᵗᵒʳʸ^^
ᴵ'ᵐ ᵍᵒⁿⁿᵃ ʷʳⁱᵗᵉ ᵗʰⁱˢ ˢᵗᵒʳʸ ⁱⁿ ᵐʸ ᵒʷⁿ ʷʳⁱᵗⁱⁿᵍ ˢᵏⁱˡˡ ᶠᵒʳ ᵐʸ ᵒʷⁿ ᶜᵒᵐᶠᵒʳᵗ ᵒᶠ ᶜᵒⁿᵗⁱⁿᵘⁱⁿᵍ ᵗʰⁱˢ ᵇᵒᵒᵏ. ᴵ'ˡˡ ʳᵉʷʳⁱᵗᵉ ᵃⁿᵈ ʳᵉᵖᵒˢᵗ ⁱᵗ ʷⁱᵗʰ ᵗʰᵉ ᵖˡᵒᵗ ᵗʰᵃᵗ ᵃˡʳᵉᵃᵈʸ ᵇᵉᵉⁿ ᵖᵒˢᵗᵉᵈ ⁱⁿ ᴷⁱᵐᶜʰⁱ'ˢ ᵃᶜᶜ ᵐⁱˣ ʷⁱᵗʰ ᵃ ᵇⁱᵗ ᵒᶠ ˢᵖⁱᶜᵉⁿᵉˢˢ ᵗᵒ ˡⁱᵍʰᵗᵉⁿ ᵘᵖ ᵗʰᵉ ᵐᵒᵒᵈ.
ᴬⁿᵈ ᵐᵒˢᵗ ⁱᵐᵖᵒʳᵗᵃⁿᵗˡʸ, ᵐᵉ ᵃⁿᵈ ᵗʰᵉ ᵒᵗʰᵉʳ ᶠᵉˡˡᵒʷ ᵃᵘᵗʰᵒʳˢ ᵈⁱᵈⁿ'ᵗ ᵐᵉᵃⁿ ᵃⁿʸ ʰᵃʳᵐ ʷʰⁱˡᵉ ʷʳⁱᵗⁱⁿᵍ ᵒᵘʳ ᶜʳᵉᵃᵗⁱᵒⁿ. ᵀʰⁱˢ ⁱˢ ᵖᵘʳᵉ ᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ, ʷᵉ ᵒⁿˡʸ ᵇᵒʳʳᵒʷ ᵗʰᵉ ⁿᵃᵐᵉˢ. ˢᵒ ᵖˡᵉᵃˢᵉ ᵇᵉ ᵃ ʷⁱˢᵉ ʳᵉᵃᵈᵉʳ ᵃⁿᵈ ˡᵉᵗ'ˢ ˢᵘᵖᵖᵒʳᵗ ᵉᵃᶜʰ ᵒᵗʰᵉʳ 😁😊
ᵀʰᵉ ᶜʰᵃʳᵃᶜᵗᵉʳˢ ʷⁱˡˡ ᵇᵉ ᵗʰᵉ ˢᵃᵐᵉ ˡⁱᵏᵉ ᵗʰᵉ ᵒʳⁱᵍⁱⁿᵃˡ ᵇᵒᵒᵏ. ᴬⁿᵈ ᵈᵒⁿ'ᵗ ʷᵒʳʳʸ, ᵐʸ ᵇᵃᵇʸ ˡⁱᵒⁿ ʷⁱˡˡ ᵍᵉᵗ ʰⁱˢ ʰᵃᵖᵖʸ ᵉⁿᵈⁱⁿᵍ.
ᴵ ᵗʰⁱⁿᵏ ᵗʰᵃᵗ'ˢ ᵃˡˡ ᶠᵒʳ ᵗʰⁱˢ ᵃᵘᵗʰᵒʳ ⁿᵒᵗᵉ. ᴵ ᵈᵒⁿ'ᵗ ʷᵃⁿᵗ ᵗᵒ ᵇᵒʳᵉ ʸᵒᵘ ʷⁱᵗʰ ᵃ ˡᵒⁿᵍ ᵃⁿⁿᵒᵘⁿᶜᵉᵐᵉⁿᵗ ʰᵉʰᵉ ᴸᴹᴬᴼ😋
ᴵ ᵐⁱᵍʰᵗ ᵇᵉ ˢˡᵒʷ ᵘᵖᵈᵃᵗᵉ, ˢⁱⁿᶜᵉ ᴵ'ᵛᵉ ᵍᵒᵗ ˡᵒᵗˢ ᵒᶠ ˢᵗᵘᶠᶠ ᵗᵒ ᵈᵒ ⁱⁿ ʳᵉᵃˡ ˡⁱᶠᵉ. ᴾˡᵉᵃˢᵉ ᵇᵉ ᶜᵒⁿˢⁱᵈᵉʳᵃᵗᵉ ᵃⁿᵈ ʰᵃᵛᵉ ᵖᵃᵗⁱᵉⁿᵗ ʷⁱᵗʰ ᵐᵉ.
ᵂⁱᵗʰ ᵐᵘᶜʰ ˡᵒᵛᵉ, ᴵ'ˡˡ ᵃⁿⁿᵒᵘⁿᶜᵉ ʸᵒᵘ ᵗʰᵉ ⁿᵉʷ ᵇᵉᵍⁱⁿⁿⁱⁿᵍ ᵒᶠ ᵒᵘʳ ᴸⁱᵒⁿ ᶜᵘᵇ'ˢ ˡⁱᶠᵉ! 🎉
ᶠᵉᵉˡ ᶠʳᵉᵉ ᵗᵒ ᵍⁱᵛᵉ ʸᵒᵘʳ ᵒᵖⁱⁿⁱᵒⁿ ᵇᵉᶠᵒʳᵉ ᴵ ᶜᵒⁿᵗⁱⁿᵘᵉ ᵗʰᵉ ˢᵗᵒʳʸ^^
- ᴶⁱᵃ
YOU ARE READING
ᴴⁱᵍʰˢᶜʰᵒᵒˡ ᴸᵒᵛᵉ ♡ {▪ᶻʸᶻ▪}
Fanfiction"Hate to say this, but.. We're done." "N-No! Wait! Y-Yibo!" 🐱🦁🐰 "Describe me," "What? Why?" "Describe me and I'll believe your feelings for me." ○●○●○●○●○●○ This is a continuation story of HighSchool Love. Originally from @Kim...