/19.5.1960/
Pro všechny byl dnešek úplně normální den, pro všechny ale ne, rodině Aphalierové se má každou chvíli narodit dcera. Hodinu ukazují za devět minut půl jedenácté večer a nemocnicí se valí křik Beccy Molly Aphalierové. Třicetiletý Corry Aphalier sedí na sedačce v čekárně, jeho ruku nervózně mačká tříletý William.Když křik konečně ustal, tak nervózní Corry vběhl do místnosti, jenž se nachází jeho manželka a jediná- nově narozená- dcera.
,,Jmenuje se Rhiannon." Vydechla vyčerpaně pětadvacetiletá Becca a usmála se na svého manžela, kterého tak moc miluje.Becca i Corry jsou sice oba čistokrevní, ale nevadí jim mudlorození. Proto je hodně kouzelníků má za krvedrádce, stejně jako Potterovi. A tak se dostává k jejich nejlepším kamarádům. Rodokmeny Potterovi a Aphalierovi jsou přáteli snad od vzniku. Říká se, že i první doložený muž z rodu Aphalier- Miera- byl velmi dobrý kamarád s mužem z rodu Potterových- Tomem.
,,Vítej na světě, Rhiannon Becco Aphalierová." Pronesl nervózní Corry a usmál se na jeho dceru.
/27.3.1960/
Křik paní Potterové ustal a nahradil ho pláč jejího právě narozeného syna, Jamese. Žena si utřela pot z čela a pohlédla na svého syna. Stačil ji jeden jediný pohled a věděla, že se do něj zamilovala. Tak dlouho chtěla dítě, teď ho konečně má, tak mu to bude dávat najevo a milovat ho celým srdcem.
,,Teď si musíte odpočinout, mladá paní, a my zatím zkontrolujeme, zda je váš syn v pořádku." Pověděla porodnice a černovláska jen přikývla. Usmála se na svého tmavovlasého manžela a už začala usínat.,,Váš syn se zdá být naprosto v pořádku. Musím říct, že se vám moc povedl, je to nádherné dítě." Sestřička se povzbudivě podívala do očí pana Pottera. ,,Vy běžte domů a kdyby něco, zavoláme vám." Dodala a tmavovlásek už otevíral pusu, že něco řekne, ale sestřička ho předběhla.
,,Návštěvy jsou povoleny od desíti." Muž přikývl a už si bral černou bundu, v níž měl hůlku.
,,Nashledanou" Rozloučil se tiše muž a přemístil se./7.2.1960/
Katherine Pierceová právě porodila svou už druhou dceru. Novorozenec dostal jméno Mitchelle Cherley Pierceová. Dvou léta holčička Lara přiběhla ke své sestřičce a prohlédla si ji. Měla stejné oči jako ona a náznak blonďatých vlasů.,,Lar, tohle nemůžeš." Vysvětlil ji její tatínek Stefan Pierce a chytl její drobnou ručičku.
,,Je tak hezká, tati." ,,To je. Ale teď jsi v nemocnici. Za týden budeme je mít doma, tak ji budeš moct poznat."
,,To je, ale za dlouho. Já chci teď!" ,,Lary," oslovil ji Stefan a oslovená mu věnovala pozornost ,,nemůžeš mít všechno, co chceš. Takhle to v životě nefunguje, už jsem ti to říkal. Ale stačí čas. Počkat a dostaneš to, pokud si to opravdu přeješ. A my víme, že za týden je máme doma."/8.2.1960/
O den později se v té samé nemocnici rozezněl křik Mii Wheelerové. Její manžel, kterého nikdy nemilovala, měl na tváři kamenný výraz a čekal. Vedle něj stál Nickolas Wheeler a mučil ho křik jeho matky, brečel, sice mu bylo už třináct, ale ničilo ho to. Nick držel za ruku šestiletou sestřičku Chloe, která brečela též. Nick už toto zažil, když se narodila Chloe, ale pro ní to bylo úplně poprvé. Taky se podle toho tvářila.,,Tati, já tu nechci být. Prosím, nemůžu k babičce?"Prosila drobná dívenka, chtěla být pryč od toho všeho. ,,Ne a buď ticho!" Prohlásil muž. Patrick Wheeler byl opravdu přísný. Hodně lidí by řeklo, že v sobě nemá žádnou lásku, možná tomu tak je. Miu nikdy nemiloval, musel si ji vzít, byla čistokrevná. To jeho otec mu ji přikázal.
Když Mia přestala křičet, tak do místnosti hned vpadl Patrick. Chtěl zjistit, zda je dítě kluk či holka. Přál si dalšího syna, chtěl ho učit jezdit na koni a slušnému chování ve společnosti.
,,Je to holčička, Chantell." Usmála se Mia, Patricka přešla všechna radost, a tak nasadil zase kamenný výraz.
Holka bude dámička a on ji nebude učit jezdit na koni. Pohlédl na novorozeně, uviděl náznak tmavě hnědých vlasků jako má on, oči má po matce./27.9.1959/
V jedné mudlovské nemocnici byl slyšet pláč narozené Emily Maeve Bluntová. Emily se narodila a její mamince Maeve sjela po tváři poslední slza. Maeve pohlédla na Emily a vydechla naposledy. Pak už se rozeznělo pípání a křik Edwarda Blunta.,,Je mi to moc líto." Promluvila sestřička a soucitně se podívala na muže. ,,Nepotřebuji vaší lítost. Lítost mi lásku mého života nevrátí." Brečel Ed a objímal tělo jeho zesnulé ženy, jako kdyby doufal, že otevře oči a obejme ho zpět. Pak ale pohlédl na Emily. Má stejné oči jako jeho žena. Vychová z ní laskavou a statečnou dívku.
/30.1.1960/
V zase jiné mudlovské nemocnici se rozezněl křik paní Evansové, kterou za ruku držel její manžel. Tito dva milenci měli dvouroční dceru Petunii a teď žena rodí další dítě. Žena by moc chtěla další dceru a naopak muž zase syna. Vychoval by z něj poctivého chlapce a naučil by ho kreslit, jako to umí on.Dítě bylo na světě a muž čekal až mu porodní bába řekne, co je to za pohlaví.
,,Je to holčička. Jak ji chcete pojmenovat?" Zeptala se sestřička a vzala si do náruče dívku a začala ji umývat. Muž se usmál, naučí kreslit i dceru. Pan Evans pohlédl na svou ženu, kterou tak moc miluje, spala.
Jméno je na něm. Vždycky chtěl jedno.
,,Bude to Lily." ,,Tak vám tedy představuji Lily Evansovou."/26.4.1960/
Jake Miller uslyšel dětský křik. Začal přemýšlet, kolik dětí na světě se asi teď právě narodilo?
,,Pojď dál, vaše dcera už je na světě."
Muž vstoupil. ,,Je to moc krásné miminko." Dodala lékařka.
,,Jaku, naše dcera se jmenuje Camille." Pronesla Annah Miller a usmála se na svého manžela. Muž pohlédl na Camille, lékařka měla pravdu, opravdu je krásná.
,,Hansi, pojď se podívat na svou krásnou sestřičku." Zavolal muž na svého jediného syna.Chlapec též pohlédl na dívku.
,,To je ona?" ,,Ano, je. Co na ni říkáš?" ,,hezká, tati." ,,To máš pravdu."/3.11.1959/
Ještě toho večera se roznesla zpráva, že se Orionovi a Walburze Blackovým narodil syn. Pravda to samozřejmě byla. Orion zrovna v náruči držel novorozeně, Siriuse. Orion trval na tom, aby se jejich syn jmenoval jako nejjasnější hvězda na nebi.Celý rodokmen Blacků se jmenuje to hvězdách a souhvězdí, proto Sirius je Sirius. Walburga byla vždy přísná, ale on bude na Siriuse milý a bude ho mít velice rád. Sirius bude úžasný jako on.
,,Až ti bude v životě nejhůře, podívej se na nebe a najdi svou hvězdu." Pronesl větu, jenž Orionovi řekl jeho otec. Jen místo hvězdy řekl souhvězdí.
ČTEŠ
Až do smrti
Teen FictionNeexistuje žádná dobrá a špatná strana. Každý člověk je hodný, ale umí být i zlý. Má své vlastní pocity. Každý udělá špatné rozhodnutí, ale věřte mi, má důvod. Může se třeba bát. Nesmíte je hned odsoudit, naučte se odpouštět. Někdy si radši člověk v...