//cesta vlakem// 2-2

21 5 0
                                    

/1.9.1971/
,,Tady ten je tu sám." Promluvila Rhia.
Už asi deset minut hledají volné kupé a žádné nenašli. ,,Tak se ho zeptej." Pobídl James světlovlásku. ,,A proč se nikdy nezeptáš ty? Jen pořád já." Zeptala se otráveně Ann. ,,Fajn, zeptám se." Zamumlal brýlatý chlapec a už otevíral dveře do kupé, jenž seděl chlapec s havranímy vlasy.
,,Nemáš tu volno? Už jsme s Ann prohledali snad celý vlak." Promluvil James. Chlapec s havranímy vlasy se ušklíbl. ,,Jen pokud je s vámi sranda, tak si můžete přisednout." Podotkl. James si sedl vedle chlapce a dívka naproti.
,,Já jsem James, James Potter." Seznámil se James. Chlapec se mu zdál sympatický.
,,Já jsem Rhiannon Aphalier." Představila se i dívka. Doufala, že chlapec nebude jen namyšlený, zatím tak ani nevypadal.
,,Sirius Black jméno mé." Oba dva se na Siriuse podívali. ,,Já vím, co si myslíte. Ale nebojte, já nejsem jako ta moje pošahaná rodina." Ujistil je chlapec s havranímy vlasy a James si nepatrně vydechl.

°°°
,,Takže jediná Mitchell má oba rodiče kouzelníky." Ujišťovala se Marlene McKinnonová. ,,Jo, ale moje mamka je mudlorozená, takže moc ve společnosti, kde budou Zmijozelský, oblíbená nebudu." Podotkla blondýnka s brýlemi. Obě dívky se zasmály. ,,Můj táta je mudla a mamka je mrtvá, ale taťka říkal, že byla z čistokrevné rodiny, ale vyděsili ji." Pověděla Emily. Blondýnky se na ni soucitně podívaly.
,,Nechce si ty pohledy, já o lítost nestojím." Upozornila je Emily.
,,Moji rodiče jsou oba mudlové, takže jsem mudlovská šmejdka." Uchechtla se blondýnka s kratšími vlasy, Marlene.
,,Musím říct, že ty u Zmijozelu asi taky nebudeš moct oblíbená. A nenadávej si." Zasmála se Mitchell.

°°°
,,Nemáte tu volno? Už jsem prošel celý vlak a všude je plno." Zeptal se hnědovlasý chlapec s podivnými jizvami na obličeji.
,,Jasně, že máme. Jen se posaď." Pobídla chlapce Rhia. ,,Díky moc." Poděkoval chlapec a posadil se vedle Rhiannon. ,,Moje jméno je Remus Lupin. A jak se jmenujete vy?" Začal se seznamovat Remus.
,,Já jsem Sirius Black a prosím tě, nesuď mě podle jména." Odpověděl mu Sirius. ,,Tohle je James Potter a ta holka vedle tebe je Rhiannon Aphalierová." Remus se na Ann usmál, ona mu úsměv oplatila.
,,Těší mě." Pronesla Rhia a natáhla k Removi ruku. ,,Mě taky." Odpověděl jí Remus a potřásl si s ní rukou.

°°°
,,Ten kluk byl hrozně arogantní." Řekl naštvaně chlapec s mastnými vlasy. Pořád je ještě naštvaný kvůli tomu, co mu řekl James.
,,Zase tak nebyl." Pronesla rudovláska. James se ji zdál docela sympatický, ale i trochu namyšlený. Asi má bohaté rodiče, kteří mu všechno dovolí.
,,Tak to můžeš říct?! Vždyť celou dobu na mě divně koukal a ještě měl ty jeho debilní kecy." Pověděl Severus. ,,Ta holka bude určitě stejná, když se s ním baví. Jak se říká, vrána k vráně sedá." ,,Ta holka se mi zdála zrovna sympatická. Vždyť se slušně zeptala a i se za toho kluka omluvila." Zastala se Rhii Lily.
,,Jen nechtěla být drzá jako on. Ještě uvidíš, jak budou stejní." Podotkl Sev.

,,Nebuď zlý, Severusi." Připomněla chlapci Lily a dál se koukala z okna. Sedla si naproti Severusovi, takže se oba mohli koukat z okna.
,,Nemůžeš brát na první dojem. Později uvidíme, jací jsou." Dodala.
,,Máš pravdu, uvidíme později." Šeptl chlapec a také se díval z okna.

Až do smrti Kde žijí příběhy. Začni objevovat