//loučení s rodiči//

40 8 0
                                    

/1.9.1971/
,,A budeš mi psát, Rhiannon Becco Aphalierová!" Poručila Becca své dceři.
,,A kdyby něco, jdi za Willem nebo Jamesem." Dodala žena. Světlovlasá dívka kývla. ,,Neboj, napíšu, mami, a nic se nestane." Ujistila svou matku, která jí objala. Otočila se na svého otce, jenž mu je tak podobná.

Tatínek ji též objal. ,,Slib mi, že jestli James zase vymyslí nějakou volovinu, tak se nepřidáš." ,,Jen když to bude hrozný nápad a já to budu vědět." Uchechtla se Rhia.

Pohlédla ještě jednou na svou matku, brečela, Rhia jí objala. ,,Mami, nebreč. Na Vánoce mě máš zase doma." Povzbudila ji. ,,Dobře a hlavně nestyď se se začít s někým bavit. Jsi moc hodná holka. Když tak se bav aspoň s Jamesem, ten je moc hodný. James není ten špatný." Poradila ji žena.

°°°
O kousek dál se loučila s rodiči jedenáctiletá Chantell. Její otec měl na tváři zase kamenný výraz. Tomu muži nikdy neřekla tatínku, byl zlý a bezcitný. Mlátil její mámu a nebál se na ni- ani na svoje děti- použít kletbu crucio. Její maminka s tím chlapem musela žít, je přeci čistokrevná a nemá na výběr.

,,Najdi si čistokrevné kamarády a nebav se s mudlovskýma šmejdama!" Přikázal ji otec, brunetka kývla hlavou. ,,Ano, otče." Odpověděla mu.
,,A běda, jestli nebudeš ve Zmijozelu!" Dodal přísným hlasem. Její bratr Nick byl v koleji hadů, ale nechoval se tak. Pan Wheeler, otec, ho zmlátil. Chloe je v sedmém ročníku, v Havraspáru, taky dostala.

,,Spolehni se, otče." Ujistila ho. Kouknula se na svou maminku, která měla na krajíčku. ,,Budu vám psát."
Dodala. ,,A hlavně napiš večer, v jaké jsi koleji, a jestli už sis našla kamarády." Pronesla Mia a objala svou nejmladší dceru. ,,Určitě napíšu."
Pověděla Chantell a otočila se na svého bratra. Nick si poslechl, jak se má chovat a šel už s nejmladší sestrou do vlaku.

°°°
Sirius Black poslouchal dlouhý monolog svého otce. Bylo mu jasné, že to hned zapomene, jak nastoupí do Bradavického expresu. Jak se říká, jedním uchem tam a druhým ven.

,,A chovej se slušně, jsi přeci Black!" Pronesl Orion už dost známou větu pro Siriuse. Otec mu to říká vždy, když někam jdou. ,,Neboj," pověděl černovlásek ,,budu se chovat,co nejvíc drze to půjde." ,,Jak to s otcem mluvíš?!" Křikla Walburga na svého staršího syna. ,,Seš jen drzý spratek!"

Černovlásek hned schytal jednu od černovlásé ženy. ,,Jsi z jednoho z nejznámějšího rodu a takhle se chováš! Taky ti nemusíme kupovat to nejdražší oblečení a dávat kapesné!Zajímalo by mě, po kom to máš!" Řekla žena a svůj pohled upřela na svého mladšího syna. ,,Měl by sis brát příklad z Reguluse. Ten mě aspoň poslouchá a nemá milion keců." Pochvalovala syna.
,,Mějte se, už půjdu do vlaku." Mávl na rodiče a už popadal své věci.

°°°
,,Hlavně si to tam užij, Em." Řekl už po několikáté Edward Blunt své dceři, kterou tak miluje. ,,Užiji. Pak ti napíši v jaké jsem koleji." Odpověděla Emily a usmála se na Eda. ,,Moc toho o té škole nevím, ale ať už budeš v jakékoli koleji, budu tě mít stejně rád." Pronesl muž. ,,A hlavně nevěř všem. Víš, jací jsou lidi tam venku."
,,Já vím, tati." Odpověděla mu blondýnka a otce objala.

,,S tvojí matkou jsem se seznámil, když odjížděla z Bradavic, dokončila šestý ročník. Vlastně jsme se spolu srazili a oba se zamilovali. Delší dobu jsme spolu chodili, ale pak to zjistili její rodiče, byla čistokrevná, a vydědili ji. Já tě budu podporovat, až už budeš v jakékoli koleji. Ale myslím, že ve Zmijozelu nebudeš." Pověděl Ed a usmál se. ,,Děkuju, tati" poděkovala.
,,Už asi půjdu. Musím si najít kupé. Ahoj, mám tě ráda." Dodala, když se podívala na hodiny. ,,Měj se a napiš."

°°°
Lily Evansová procházela se svým nejlepším kamarádem Severusem Snapem vlak, hledali volné kupé.
Severus byl ten, kdo řekl rusovlásce o Bradavicích. Sice mu ze začátku nevěřila, ale nakonec uvěřila, když dokázala přivést zpět k životu uvadlou růži.

,,Tady je volno." Upozornil kluk s mastnými vlasy rusovlasou dívku.
,,Tak půjdeme sem." Řekla dívka a posadila se.

Až do smrti Kde žijí příběhy. Začni objevovat