/1.9.1971/
Vlak zastavil a všichni se hnali ven z vlaku.
,,Prváci ke mně! Prváci ke mně!" Křičel jakýsi poloobr. Děti k němu přišly a on začal mluvit.
,,Jmenuju Ragulus Hagrid, jsem klíčník a šafář v Bradavicích. My teď pojedeme lodičkami a pak budete zařazeni do kolejí." Vysvětlil jim.
,,Pojďte." Pobídl je a všichni si nastoupili do lodiček.***
,,Aphalierová Rhiannon" Zavolaná dívka se posadila na stoličku a profesorka McGonagallová ji nasadila na hlavu Moudrý klobouk.,,Ale Aphalierová! Pamatuji, když jsem zařazoval tvého bratra Willa. Jak vidím, velice ráda čteš a na přátelích ti nadevše záleží, stejně jako na rodině." Šeptal ji do ouška tichounký hlásek. ,,Za ty, na kterých ti záleží, bys položila život, takže už vím."
Všichni čekali, co Moudrý klobouk řekne. Samozřejmě Moudrý klobouk nenapínal a vykřikl:
,,Nebelvír!" Od Nebelvírského stolu se ozval radostný potlesk a Rhiannon se s radostí vydala k onomu stolu, samozřejmě ji James nezapomněl věnovat pyšný pohled.
,,Foxová Samantha"
Samantha se s nadřazeným pohledem posadila na připravenou židličku. U ní klobouk nepřemýšlel a hned vykřikl:,,Zmijozel!"
Tentokrát se od Zmijozelu ozval, sice ne tak hlasitý a radostný, potlesk a Samantha se posadila vedle Bellatrix Blackové.,,Blacková Narcissa"
Narcissa se se stydlivým pohledem, narozdíl od Samanthy, vydala k židličce a profesorka McGonallová ji nasadila na hlavu klobouk. Chvíli to trvalo, ale nakonec klobouk poslal Narcissu do Zmijozelu.
,,Black Sirius"
James černovláska povzbudivě poplácal po zádech a pak už jej nechal vstříc svému osudu.
,,Už jsem zařazoval spoustu Blackových, ale ty se mi neznáš jako oni. Na ostatních ti záleží. Takže to vezmeme, chceš něco začít, ale chceš přátele, kterým budeš moct věřit. Taky máš odvahu a nebojíš se říct věci narovinu." Šeptal Siriusovi do ucha hlas. ,,Prosím, já nechci do Zmijozelu jako moje rodina, nejsem jako ani. Chci jim dokázat, že jsem jiný. Chci jim ukázat, kdo je Sirius Black." Prosil Sirius.
,,Dám ti šanci to dokázat, Siriusi.",,Nebelvír!" Chvíli všichni překvapeně hleděli na černovláska- hlavně obě jeho sestřenice-, ale pak se Nebelvírský stůl roztleskal a začal jásat. Sirius se spokojeně usmíval a šel se posadit vedle Rhiannon.
,,Bluntová Emily"
U Emily měl Moudrý klobouk jasno, Havraspár. Od Havraspárského stolu se ozval potlesk, se kterým se Emily posadila.
,,Malfoy Lucius"
Blonďatý chlapec si arogantním pohledem prohlížel všechny okolo a došel k profesorce McGonnalové. Ani mu profesorka pořádně na hlavu nenasadila klobouk, protože ten hned vykřikl:,, Zmijozel!" Lucius se hned běžel posadit ke stolu a profesorka pokračovala.
,,McKinnonová Marlene." U té Moudrý klobouk moc nepřemýšlel a poslal ji do Nebelvíru.
,,Evansová Lily"
U Lily klobouk přemýšlel mezi Nebelvírem a Havraspárem, ale nakonec vyhrála kolej odvážných. Lily se posadila naproti Rhiannon a podívala se na svého kamaráda, Severuse, který na ni smutně hleděl. Lily se na svého kamaráda povzbudivě pohlédla, snad jakoby doufala, že taky půjde do Nebelvíru.
,,Lupin Remus"
Rhia i Sirius zpozorněli a čekali, kam jejich kamaráda Moudrý klobouk zařadí. Netrvalo to tak dlouho a chlapec s jizvami se vydal k Nebelvírskému stolu za svými kamarády.
,,Pierceová Mitchell"
U té klobouk chvíli přemýšlel, ale nakonec ji poslal do Zmijozelu. Zatímco Mitchell byla spokojená, její sestra Lara na ni smutně hleděla od Mrzimorského stolu.
,,Potter James"
Všichni zpozorněli, znali rodinu Potterovou a čekali, kam Moudrý klobouk Jamese zařadí.
,,Jak vidím, tak pověst o Aphalierových a Potterových je pravda." Šeptal Moudrý klobouk. ,,Ano, to je." ,,U některých musím přemýšlet, ale u tebe to mám jasné." ,,Tak to jsem tedy zvědavý." ,,Nepřerušuj mne, Jamesi!" ,,Omlouvám se."
,,Nebelvír!"
James Potter se hned s radostí vydal k Nebelvírskému stolu za potlesku ostatních, který si užíval. Posadil se vedle Lily a hned k ní natáhl ruku.
,,Jmenuju se James." Řekl jí. ,,Já Lily." ,,Já to věděla, Jamesi! Já to věděla." Volala na něj šťastně Rhia a hned jej objala.
ČTEŠ
Až do smrti
Teen FictionNeexistuje žádná dobrá a špatná strana. Každý člověk je hodný, ale umí být i zlý. Má své vlastní pocity. Každý udělá špatné rozhodnutí, ale věřte mi, má důvod. Může se třeba bát. Nesmíte je hned odsoudit, naučte se odpouštět. Někdy si radši člověk v...