Arabanın camını açtıktan sonra kafasını çıkardı kız, ardından derin bir nefes alıp etrafındaki ağaçların kokusunu içine çekti.
Bay Manoban'a buraya gelmemek için diretse de, şimdi ağaçların kokusunu içine çekerken gayet mutlu gözüküyordu.
"Ne zaman orada oluruz?" dedi kafasını tekrardan arabanın içine sokarken.
"Birazdan..." Bu sorusuna üvey annesi cevap vermişti tam olarak nerede olduklarına bakmak için başını eğip.
"Mutlu musun Yeji?" demişti Lisa 'üvey' kardeşini dürtüp.
Yeji başını sallamıştı ablasına doğru. Ardından ağzını araladı.
"Sen mutlu değil misin? Bence gayet güzel bir yer." dedi kafasını çevirmeden etrafındaki ağaçlık alana bakarken.
"Tch. Şehir daha güzeldi sanırım."
Lisa dudaklarını büzerek bunu söylemişti.
"Hadi ama abla! Üniversiteden ayrıldığın için diyorsun değil mi?"
"Ne yapayım Yeji? Son sınıf olacaktım. Tam o anda buraya gelmek garip oldu tabiki. Hem sende ikinci sınıfsın, arkadaşlarından ayrıldığın için mutsuz değil misin?"
"Tek Ryujin ile konuşuyordum. O da bu ay başka bir yere taşınacakmış. Telefonla konuşuruz diye düşündüm." dedi Yeji yüzünü asarak.
Lisa elini Yeji'nin bacağına koyup teselli etmek amacıyla kardeşine gülümsedi.
"Merak etme." dedi Yeji'de ablasının elini tutarak.
"Yeni hayatımız güzel olacak..."
Yeji böyle dedikten sonra araba durmuştu.
"Çocuklar, siz burada durun. Biz markete uğrayıp gelelim olur mu?"
İkisi de başını sallayıp arabadan çıkan babalarına baktılar.
Bir kaç dakika sonra tekrardan arabaya gelmişlerdi.
"Hadi çıkın, ev zaten buraya yakınmış." dedi Bay Manoban eli ile arkasını göstererek.
"Baba bagajda bir sürü valiz var?" Yeji arkasını göstererek bunu söylemişti.
"Tamam kızım onları da alırız. Ev hemen yan sokaktaymış." dedi adam aşağı inen gözlüğünü geri burnuna oturtarak.
Lisa arabadan çıktığında Yeji'de inmişti. Annesi elindeki poşetten bir su çıkardığında arabaya bindiklerinden beri sürekli çok susadığını dile getiren Lisa'ya su şişesini uzattı.
"Teşekkürler anne." Lisa kadının elindeki suyu aldığında kadın kaşlarını çatmıştı. Sanırım Lisa'nın ona 'anne' dediği nadir zamanlardan biriydi şu an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new door new world ➷ lalisa + jungkook
RomanceBuradan kurtulmanın tek yolu, en değer verdiğin kişinin ölmesidir. Tanrı, günahkârları yeni dünyalarında en önem verdikleri kişinin ölmesi ile cezalandırıyordu. ________________________ © 2020 August I Enhypenie [Lalisa Manoban ✘ Jeon Jungkook] ...