Kız yavaşça sesin geldiği yöne ilerledi.
Daha da ilerleyerek ara sokağın tam önüne geldiğinde, yerde kıvranan bir beden görmesiyle kaşlarını çattı.
Elindeki kutuları yere atıp yerde kıvranan bedene doğru koştuğunda, oğlan öksürüyor, yüzündeki kanları silmeye çalışıyordu.
"B-bayım iyi misiniz?" dedi Lalisa yerde yatan bedene eğilerek.
"Su... su verir misin?" demişti oğlan kızın sorusuna cevap vermek yerine.
Lalisa telaşla etrafına bakındı, ardından hemen evin yanındaki çeşme aklına gelmişti. Kendi evlerinin önünde duran, büyük ihtimalle hayvanlara su vermek için koyulan tası eline alarak içindeki kirli suyu çeşmeye döktü.
Tasın içini hafiften durulayıp taze şu doldurduğunda, dönmemeye özen göstererek oğlanın yanına götürdü.
Yerde yatan oğlanın başını hafifçe kaldırıp tası oğlanın kanamış dudaklarına götürdü. Oğlan suyu içip elinin tersi ile ağzını sildiğinde, hafiften doğrularak telaşla ona bakan kıza çevirdi başını.
"İyisiniz... değil mi?" dedi Lalisa oğlanın hafif eğik başını görmek istercesine kafasını eğerek.
Oğlan başını kaldırıp hafifçe şeytani bir sırıtış ile kıza güldü.
"Beni tanımıyor musun?" dedi oğlan, kızı baştan aşağı süzerken.
Lalisa başını salladı iki yana doğru, oğlanı tanımıyordu. Yoksa tanıyor muydu?
"Hayır, siz beni tanıyor musunuz?"
"Hayır." dedi oğlan.
"Şaşırdım. Normalde herkes beni tanır." Fısıldayarak bunu söylemişti şimdi de.
"Üzgünüm. Sizi tanımıyorum."
"Tanımak isteyeceğini sanmam." dedi oğlan doğrularak ayağa kalkarken. Oğlan kalkınca kız da kalkmıştı ayağa.
"İyisiniz... değil mi? Bir şeye ihtiya-"
Oğlan kızı umursamayarak yürümeye başladığında Lalisa'nın sözü de kesilmişti. Sokaktan çıkmak üzere iken durarak arkasını döndü oğlan.
"Böyle sorular sorma lütfen. Evet demek zorunda kalacağım... Bir kaç gün sonra eğer beni tanırsan, çeneni kapalı tutmanı öneririm." Oğlan tehditkar bakışlarla kıza bakmış, ardından üstünü çırpıştırarak sokaktan tamamen çıkmıştı.
Lalisa kaşlarını çatıp oğlanın arkasından sokağa çıksa da sadece arkasından bakmakla yetinmişti.
"Ne? Bir şey mi yaptım?" dedi kız sinirle yere bıraktığı kutuları alıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new door new world ➷ lalisa + jungkook
RomanceBuradan kurtulmanın tek yolu, en değer verdiğin kişinin ölmesidir. Tanrı, günahkârları yeni dünyalarında en önem verdikleri kişinin ölmesi ile cezalandırıyordu. ________________________ © 2020 August I Enhypenie [Lalisa Manoban ✘ Jeon Jungkook] ...