En İyi 5 Film Önerisi(+bonus)

6 0 0
                                    

1- Hadi Gidelim(Onward)

Filmin Türü;

- Aile 

- Animasyon 

- Komedi

- Macera

- Dram

- Fantastik 

Filmin Konusu;

=>Hadi Gidelim, babalarını çok küçük yaşta kaybeden iki genç elf kardeşin hikayesini konu ediyor. Kardeşler, hatırlamakta zorlandıkları ve çok özledikleri babaları ile son bir gün geçirme fırsatlarının olduğunu öğrenirler. Dünyada var olan bir büyü, onların babaları ile kavuşmalarını sağlayacaktır...

=>Kardeşler, bu fırsatı kaçırmamak için ne yapıp edip büyüye sahip olmanın yolunu bulmalıdır. Kendilerini zorlu bir mücadeleye sokan kardeşler, büyüye ulaşıp babalarını son bir kez görebilme imkanını bulabilecekler midir?

Film İzle; https://www.fullhdfilmizlesene.com/film/hadi-gidelim-onward-izle/


2- Parçalanmış(Split)

Filmin Türü;

- Gerilim

- Korku

- Psikolojik Korku

Filmin Konusu;

=>Başrollerini X-Men serisinin genç Charles Xavier'ı James McAvoy, The Witch ile yıldızı parlayan Anya Taylor-Joy ve Betty Buckley'nin üstlendiği gerilim filmi Split'in yönetmen, senarist ve yapımcılığını gerilim filmlerinin inişli çıkışlı yönetmeni M. Night Shyamalan üstleniyor. Jason Blum da filmin yapımcıları arasında yer alıyor.

=>Çoklu Kişilik Bozukluğu'ndan mustarip genç adam Kevin'ın 23 ayrı alter egosu vardır. Bu alter egoları arasında en baskın olanı da suça meyilli olan bir karakterdir. Market çıkışında 3 kız kardeşi kaçıran Kevin onları bodrumuna hapseder. Farklı alter egoları aracılığıyla kızlarla farklı ilişkiler kuran adam kızların varlığı ile yavaş yavaş dağılmaya başlar. Farklı alter egolarının çarpışması ile iyice kafası karışmaya başlayan Kevin tehlikeli bir hal alır. Kızlar kurtulmanın yolunu ararken hem Kevin'ın tehlikeli alter egolarını tetiklemekten kaçınmaya hem de onun iyi niyetli alter egoları aracılığıyla kaçış yolunu bulmaya çalışırlar.

Film İzle; https://www.fullhdfilmizlesene.com/gerilim-film-izle/split/


3- Deha(Gifted)

Filmin Türü;

- Dram

- Komedi+Drama

Filmin Konusu;

=>Hayatı başarısızlıklarla dolu olan Frank Adler karakterini canlandıracak olan Chris Evans, Florida kırsalında yeğeni Mary'yi büyütürken, Mary'nin okula başlamasıyla birlikte hemen yetenekli olarak yaftalanması sebebiyle Mary'nin annesi Evelyn ile kızı büyütme konusunda bir savaşa girecek.

=>Film, mücadelenin yasal sürecine odaklanacak. Yönetmenliğini Marc Webb'in üstlendiği yapım aile için dramaya ağırlık verecek.

Film İzle; https://www.fullhdfilmizlesene.com/dram-filmleri-izle/deha-gifted/


4- Esaretin Bedeli(The Shawshank Redemption)

Filmin Türü;

- Dram

- Cezaevi

- Gizem

- Polisiye

Filmin Konusu;

=>Esaretin Bedeli, Andy ve Red isimli iki mahkumun parmaklıklar ardında kurdukları dünyanın hikayesini anlatıyor. Andy Dufresne, genç ve başarılı bir bankerdir. Karısını ve karısının sevgilisini öldürmek suçundan yargılanır ve ömür boyu hapis cezası alır. Shawsank Hapishanesi'nde dayak, işkence, tecavüz, her türlü durum yaşanmaktadır fakat Andy gene de hayata bağlı ve iyimserdir.

=>Bu tutumu etrafındakileri de etkiler. Andy umutlu bakış açısıyla çevresindeki tüm mahkumları, parmaklıklar arkasında bile özgür bir yaşam olabileceğine inandırır. Andy'nin bu çabalarına ortak olacak bir arkadaşı da olacaktır: Red.Bir Stephen King uyarlaması olan filmde Morgan Freeman ve Tim Robbins başrolde. Film, 1995'te, aralarında en iyi film adaylığı da olmak üzere tam 7 dalda Oscar'a aday gösterildi.

Film İzle; https://www.fullhdfilmizlesene.com/film/esaretin-bedeli-izlehd/


5- Joker

Filmin Türü;

- Dram

- Suç

- Gerilim

- Psikolojik

Filmin Konusu;

=>Joker, başarısız bir komedyen olan Arthur Fleck'in hayatına odaklanıyor. Toplum tarafından dışlanan bir adam olan Arthur, hayatta yapayalnızdır. Sürekli bir bağ kurma arayışında olan Arthur, yaşamını taktığı iki maske ile geçirir. Gündüzleri, geçimini sağlamak için palyaço maskesini yüzüne takan Arthur, geceleri ise asla üzerinden silip atamayacağı bir maske takar. Babasız büyüyen =>Arthur'u en yakın arkadaşı olan annesi Happy adıyla çağırır.

=>Bu lakap, Arthur'un içindeki acıyı gizlemesine yardımcı olur. Ancak maruz kaldığı zorbalıklar, onun gitgide toluma aykırı bir adam haline gelmesine neden olur. Yavaş yavaş psikolojik olarak tekinsiz sulara yelken açılan Arthur, bir süre sonra kendisini Gotham Şehri'nde suç ve kaosun içinde bulur. Arthur, zamanla kendi kimliğinden uzaklaşıp Joker karakterine bürünür.

Film İzle; https://www.fullhdfilmizlesene.com/film/jkrrr-hd-izle-full/


Bonus = Glass(Split 2)

Filmin Türü;

- Gerilim    

- Bilim Kurgu                       

- Süper Kahraman 

- Dram

- Gizem

Filmin Konusu;

=>James McAvoy ve Anya Taylor-Joy'un başrolünü üstlendiği Parçalanmış ile Bruce Willis ve Samuel L. Jackson'ın başrollerini üstlendiği Ölümsüz filmlerini birleştiren yapım, Parçalanmış üçlemesinin devam halkası. Filmde, aşırı güçlü ve zarar görmeme yeteneğine sahip olan David Dunn, Kevin Wendell Crumb'ın parçalanmış kişiliklerinden biri olan ve en tehlikelisi olarak öne çıkan The Beast'in peşine düşüyor. Bu kovalamaca sırasında, kemiklerinin narinliğini şeytani zekası ile dengeleyen Mr. Glass'ın gölgesi de yavaş yavaş kendini göstermeye başlıyor.

=>Glass'ın bildiği kimi sırlar iki adam için de kritik düzeyde önem kazanıyor. Aynı psikiyatri kliniğinde tedavi gören üç adam, birbirlerinden bambaşka karakterlerde olmalarına rağmen, "süper kahraman olduklarına inanan insanlar" üzerine uzmanlaşmış olan bir psikiyatrın bakımında tedavi için psikiyatri merkezine yatırılıyor. Ancak Mr. Glass ve Crumb'ın bir araya gelişi, kaçınılmaz olarak bir firar ile sonuçlanıyor. Onları durdurabilecek tek kişi olan Dunn da arkalarından firar ederek ikilinin peşine düşüyor...

Film İzle; https://www.fullhdfilmizlesene.com/bilim-kurgu-izle/glass-filmi-izle/


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 09, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

En İyi 5 Film Önerisi(+bonus)Where stories live. Discover now