Bölüm 1

74 7 5
                                    

ADA'NIN AĞZINDAN

''Siktir!''diye mırıldandım. Kapıyı açamıyordum. Saatime baktığımda 19 dakikamın kaldığını gördüm. Bir an önce içeri girip şu lanet dosyaları bulup çıkmak istiyordum. Koridorun başında ayak sesleri duyduğumda ufak çaplı bir şaşkınlık yaşadım. Kapıyı açmak için kullandığım malzemeleri çantama koyup emin adımlarla öbür koridora doğru ilerledim. Topuklu ayakkabılarımın çıkardığı sese bir kez daha lanet ettim. Bir daha iş üzerindeyken asla topuklu ayakkabı giymiycem.Öbür koridora geçer geçmez telefonumu çıkarıp Rüzgar'ı aradım. Rüzgar telefonu açtığında''Lan hani bu adam saat tam 5'te geliyodu!'' diye fısıltıyla bağırdım. ''Nasıl yani bu imkansız ben adamı takip ediyorum iş yerinden hala çıkmadı.Ben kameraları kontrol edicem.Sakın bi yere ayrılma ve yakalanma.'' daha tamam dememe kalmadan telefonu kapattı. Bir iki dakika sonra mesaj geldi. GÖNDEREN:Rüzgar > ''Siktir. Karamanlar'dan  biri.Eğer bizden önce dosyalara ulaşırsa ecdadımızı siker!Sakın bi yere ayrılma ben adamları yolluyorum.Onlar adamı halledip Yağızlar'ın yanına götürecekler sende şu lanet dosyayı alıp hemen bize geliyosun. Dikkat et sakın yanlış bi haraket yapiyim deme''

  TOPRAK'IN AĞZINDAN

Okulun müzik sınıfında saatlerdir bekliyorum. Lanet okulda saatlerimi harcıyorum. Peki ya kim için? Tanımadığım aptal bir kız için. Derin bir nefes alıp piyanonun başına oturdum ve çalmaya başladım. Bu sırada kapının açılma sesini duydum ama umursamadım şu kız her kimse şimdiden sinir olmuştum ki iyi anlaşamıycağımız da kesinleşmişti. Şarkının nakarat kısmını çalmaya başladığımda tam sözlere başladım kızda benimle birlikte söylemeye başladı. İkinci nakarat kısmında tamamen o söyledi.Her ne kadar şarkının bitmemesini istesemde şarkı bitmişti.Arkamı döndüğümde beni bekleten kızı gördüm. Hafifçe silkinip ayağa kalktım. Hiç konuşmadan eşyalarımı toplamaya başladım. Kız''Demek birlikte çalışıcağımız kişi sensin.Ben...'' demesine kalmadan sınıfı terkettim.Arkamdan''Heyy!!Nereye??''diye bağırdı.Umursamayarak dışarı çıktım şu lanet okulda biraz daha vakit geçirmeden arabama bindim ve burdan uzaklaştım.

AŞKA ŞANS VERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin