Toprak
Şarkının bana ait olan bölümünü tamamladığımda araya nakarat girdi.
Ama ben hala o kızı düşünüyordum. Ah hadi ama takıntılı değilim ben. Sadece biraz kızmış olabilirim ya da baya kızmış olabilirim. Ama şu an onu düşünecek vaktim yoktu. Başımda daha önemli dertlerim vardı. Şarkının namarat kısmı geçince Bora'nın söylediği bugünlük benimle birlikte şarkı söyleyecek olan kız söylemeye başladı. Duyduğum sesle saniyelik şok geçirdim. Hadi ama burada da mı? Nihayet şarkı bittiğinde hızla ayağa kalktım. Biraz temiz hava alabilmek amacıyla dışarıya çıkmak için hareketlendim. Onun sesi bana birisini hatırlatıyordu. Lanet olsun ki o ses aklımdan çıkmıyordu. Her an her saniye aklımdaydı. Biraz temiz hava aldıktan sonra içki ve sigara karışımı kokunu yoğun miktarda bulunduğu mekana tekrar girip Cenk'in yanına gittim. Ben fazla içmezdim ama şu an fazlasıyla kafa dağıtmaya ihtoyacım vardı. Şu son 1 aydır başıma gelmeyen olay gelmemişti. Üzerimde büyük bir yorgunluk vardı. Cenk halimden anlamış olmalı ki önüme bir bardak koydu. Göz ucuyla içine baktığımda beni rahatlatacak şey olduğunu gördüm. Cenk'e minnet dolu kısa bir bakış attım. Anlamış olmalı ki hafifçe başını salladı. Cenk'in önüme koyduğu bardağı elime alıp bardaktan büyük bir yudum aldım. Yanımdaki bar taburesine birinin oturduğunu anladığımda kim olduğunu görmek için kafamı hafifçe yana çevirdim. Ona baktığımı anladığında kısı bir sesle ''Selam.''dedi. Ufak çaplı sessizliğin ardından tekrar ona dönüp ''Selam.'' diye mırıldandım. İçkimden koca bir yudum aldığımda bu kez de "Adın ne ?"diye sordu. Kafamı çevirmeden "Toprak." diye cevap verdim. Elimdekinden bir yudum daha aldığımda boş bardağı masaya bıraktım. Başımı arkaya doğru atıp gözlerimi kapattım. Uzun bir süre dinlenmeye ihtiyacım varken birde şu saçma müzik festivalı çıkmıştı başıma her ne kadar şarkı söylemeyi sevsemde onunla tekrar hayat bulsamda bu tarz festivalleri sevmiyordum. Sadece Elçin Hoca için yapacaktım bunu sadece Elçin Hoca...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA ŞANS VER
Novela JuvenilÖdenecek bedeller ağır olsa da… farklı olmak çaba gerektirir.