Giriş

18 2 0
                                    

   19 yaşındayım . Hayatın başındayım . Yıllar sonra liseden mezun oldum. Bakmayın yıllar sonra dediğime 4 sene okudum ama 14 sene gibi geldi nedense. Yaz tatiline girdik pek sayılmaz. Çünkü ailem beni bir yerlerde çalışmam konusunda ikna etmeye çalışıyor. Ne vardı dinlenseydim . Diğer yaşıtlarım gibi yazın tadını çıkartsaydım öyle değil mi .

  Kapı açılıyor ve ''öyle öyle'' diye dalga geçerek  içeri giriyor ablam . Yanıma uzanıyor. Benim göz devirmeme karşılık gülmeye başlıyor. Yazın çalışmam niye hoşuna gidiyorsa . '' Çok hoşuna gittiyse sende çalış canım ablacım '' diyorum .  '' Sen beni boşver de hadi annemle babam seni salonda konuşmak için bekliyorlar '' diyerek elimi tutuyor. Salona doğru yürüyoruz . 

 '' Kızım Buse bak bir dinle kızım bizi . Biz senin boş durmaman için  çalış diyoruz . Hemde istediğin yerde '' diyor gülümseyerek . '' Tamam anne düşünücem '' derken ablam lafa giriyor ,      '' Hem Busecim bende yardımcı olucam sana iş bulurken '' diyerek sarılıyor. İsmi Melek olduğundan galiba bilmiyorum ama Melek gibi bir ablam var.

Ablamla aynı odada kalıyoruz ama yinede benim yatağımda benimle yatmak istedi. Her ne kadar kabullenmek zorunda olsamda üzülüyordum . Umarım yarın ablamla mutlu olabileceğim bir iş bulabilirdim. Gözlerimi kapatıp uykuya dalmaya başlıyorum.

Yaz AşkımWhere stories live. Discover now