Pristatau jums skiltį, kurioje bus visi klausimai ir atsakymai, susiję su rašymu ;)
♦ Kaip tau kyla idėjos istorijoms?
Labai įvairiai. Kartais pamatau writing prompt " Pinterest " programėlėje, kartais pasiklausius dainos, kyla netikėta idėja. Kadangi pas mane daugiausiai yra fanfiction žanro kūrinių, tai idėjos kyla nuo filmų, serialų, įžymybių pasaulio. Dar kartais būna taip, jog nieko neveikiant, gimsta šauni idėja.
♦ Ar tu jas ilgiau apgalvoji, ar iškart rašai?
Visos mano idėjos atsiranda juodraščiuose, kuriuose jas plėtoju ir viską apgalvoju. Neskubu viešinti. Kai turiu pasirašiusi kelis skyrius į priekį, tada ir pradedu viešinti.
♦ Žinau, kad pas tave labai nemažai draftų yra, kaip su jais susitvarkai?
Lengvai. Didžioji dalis juodraščių turi tik trumpą dalį su idėja/ informacija ir neturi pilnų skyrių. Jie lyg palikti ateičiai, jeigu išsisemčiau su idėjomis :D
♦ Kaip nusprendi, kurią istoriją publishinti?
Sunkiai. Pereinu per juodraščius, kurie turi jau viršelį, aprašymą, pavadinimą ir keletą skyrių, ir tada galvoju. Galiausiai priimu sprendimą ir atiduodu kūrinį skaitytojų teismui.
♦ Kada pradėjai kurti?
Tiksliai neprisimenu. Kadangi wattpad'o platformoje esu jau beveik šešis metus, net sunku prisiminti, kada pradėjau. Manau, kad tai buvo po metų, o gal ir daugiau. Prisijungusi, tik skaičiau.
♦ Apie ką buvo tavo pats pirmasis kūrinys?
Tai buvo Niall ir Zayn sesers, kurią vaidino Nina Dobrev, fanfiction'as. Jis buvo tipinis tų laikų kūrinys su nešvariais darbeliais ir lenktynėmis. Jis jau seniausiais ištrintas, bet jeigu jis vis dar egzistuotų, turbūt prisijuokčiau iki ašarų dėl savo rašymo. Nebuvo ten nieko ' dirty ' ar ' n - 18 ', bet tuo metu tikrai nerašiau taip gerai, kaip rašau dabar.
♦ Koks tavo kūrinys tau pačiai labiausiai patinka, kokį buvo įdomiausia rašyti?
Kol kas man labiausiai patinka " Poterio sesuo " ir " Vienas susitikimas ". Įdomiausia rašyti buvo " Poterio seserį ", kadangi galėjau įterpti originalų veikėją į Hario Poterio pasaulį. Prisipažinsiu, kad juodraščiuose dar turiu keletą kūrinių, kuriuos man labai patinka rašyti ;)
ESTÁS LEYENDO
✍ VISKAS APIE NIEKĄ | RANDOM
De TodoAlbumas, kuriame viskas apie nieką. Naujienos, pranešimai, klausimai, atsakymai, diskusijos ir memes ir sh*t post'ai.