Sahiden de öyle değilmi hep rolü hayat yazar başrolü biz oynarız. Bana sorucak olursanız öle.. Hayat ne kadar gerçek desem kaç kişi net cevap verebilir?.. Eminim kimse çünkü hayat gerçek olsaydı zengin-fakir,siyah-beyaz,müslüman-yahudi,türk-kürt ayrımı olmazdı işte ozaman hayat hakkında yorum yapılabilirdi.. Oysaki şuan hayat hakkında kim yorum yapabilir? Kimse.. Henüz ana rahminden yeni çıkmış bir melek acımasızca katledilirken,namuslu kadınların acımasızca ırzına geçilirken kan gövdeyi götürürken içinde bulunduğumuz bu gezenin gerçekçiliği hakkinda kim yorum yapabilir? Hangi mantık kabul edebilir bunu?.. Aslında bunun tek bir açıklaması var; şuan hayat hayat olmaktan çıkmışsa eğer bunun tek sebebi insanların hayvanlaşması hayvanların ise insalaşması dır. Hayatı tam bir anlamıyla yaşayan kim var şu koca evrende?.. Derdi olmayan kim var?.. Zengin olanın güçlü olanın derdi yokmu sanıyosunuz.. Dert keşke parayla alınabilen bir şey olsaydi ama değil;zenginide-fakiride,türküde-kürdüde,siyahıda beyazıda dert mahkumu olmaya mecburdur derdi olmayan bir canlı insan olabilirmi? Kimi borç batağındadır,kimi aşk mahkumudur,kimi yapayanlızdır,kimi ise hep hayatı geriden takip edendir hep hayatta ikinci planda olandir.. Belkide kaderdir bize bunlari yaşatan zaten kaderi düzgün olan kaç kişi var desem kimler parmak kaldırır? Hayat kimini vezir kimini rezil yapmasını çok iyi bilir.. Hayat bir insanın onuruyla oynamayı çok iyi bilir .. Hayat hayal kırıklığına uğratmayı çok iyi bilir kısacası rolü hayat yazar başrolü biz oynarız.. Hikayenin başında yazdığım o ilk satır hakkında şimdi bana hak verdinizmi?.. Oysaki hayat bir imtihan değilmi "A sı,B si,C si " olmayan bir imtihan değilmi bence öle bu imtihanı geçen yoluna devam eder ya geçemeyen?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
General FictionBeklemek nasıl bir duygu? Hep beklediğimiz,hep inandığımız,hep istediğimiz şeyler bir gün sahiden olucakmıydı? Hayatını hep sonralarla yaşayan yazarın efsana kaleminden "UMUT" okurken bir yandan düşündürüp bir yandan hayatın gerçeklerini ortaya koy...