Geçemeyen kalır!.. Ve hayatın onu yönetmesini boynu bükük izler oysaki kendi istediği gibi yaşamak varken neden hayata mahkum yaşar?.. Fakir olduğu içinmi? Siyah yada beyaz olduğu içinmi? Müslüman olduğu içinmi? Kim cevap verebilir? Kimse.. Hayat soru işaretleriyle dolu acımasız hayat,kahpe kader insani insanlıktan çıkaran hayvani hayvanlıktan çıkaran o değilmidir? Bana sorcak olursanız o'dur kahpe olan o kaderdir acımasız olan o hayattır.. Oysaki Yüce Rabbimiz en başında ne de güzel yaratmıştı bu saf ve temiz evreni ama biz naptik kendi ellerimizle evreni kirlettik şimdi ise hayat napiyo?.. Bizden intikam alıyo haksızda sayilmaz aslında ama.. İntikamını ona sahip çıkanlardan bir bebek kadar masum,saf insanlardanda alıyo kısacası kurunun yaninda yaş dayanıyo.. İnsanlar hayatın hayatta insanlarin en büyük düşmanıdır aslında.. Sizce biri bu gidişatı durdurabilirmi? biri bu saçmalığa bi son verebilirmi? bilinmez ama artık bu vakitten sonra yapabileceğimiz tek şey Yüce Rabbimize dua etmek.. Bizi yaradana dua etmek o herşeyin muhakkak en iyisini bilir.. Fakat aslında bizim diğer yönetmenimiz anamız ve babamız değilmi bizim canımızdan çok değer verdiğimiz anamız babamız değilmi? Evet malesef onlar bazı şeyleri abartarak bizi bi hiçe sayarak kendi bildikleri gibi bizi yöneten onlar bir insan evladını bir hiçe sayarak onun isteklerini onun düşüncelerini hiçe sayarak onu kendi istekleri dahilinde yönetiyorsa bu insanın evladına değer vermediği anlamina gelir.. Ta ki onunda goruslerini alıp onu incitmeden yönetene kadar ona değer vermiş sayılmaz.. Sever,kıyamaz ancak değer vermiş asla sayılmaz bir ana bir baba evladının isteklerini ondan bir karşılık bekleyerek yapiyorsa henüz o ana; ana olamamıştır o baba; baba olamamıştır ve de sonsuza dek olamıyacaktır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
General FictionBeklemek nasıl bir duygu? Hep beklediğimiz,hep inandığımız,hep istediğimiz şeyler bir gün sahiden olucakmıydı? Hayatını hep sonralarla yaşayan yazarın efsana kaleminden "UMUT" okurken bir yandan düşündürüp bir yandan hayatın gerçeklerini ortaya koy...