3.KISIM

21 0 0
                                    

Oysaki ana ve baba olmayı bekleyen o kadar insan varken nedir bu kendini bilmezlik nedir bu cahillik bi ana;ana olabilmişmiki bi baba;baba olabilmişki evlatlarının evlat olmasını istiyorlar.. İşte bu hayatta yaşamasını bileceksin zenginsen zengin gibi,fakirsen fakir gibi,müslüman ise müslüman gibi,yahudi isen yahudi gibi yasacaksin ne fazlan ne azın olacak ortada yaşıyacaksın amacın havalı görünmek olmayacak havalıları dize getirmek olacak.. Oysaki Mevlana ne de güzel sölemiş "Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol" aslında bu söz taa eskilerden gelecek nesile bir öğüt bir vaat ancak kim bu sözün hakkını tam anlamıyla verebiliyor? Belkide kimse çünkü herkes şu dünyaya gönderilme amacımızı çok yanliş anlamış.. Elbette hayatta herşey tamı tamına olamaz böle birşey olursa zaten işte o zaman birşeyler muhakkak ters gidiyo demektir fakat bizler az ile yetinmeyi çok ile paylaşmayı bilmiyoruz ya da bilmek istemiyoruz şimdi size soruyorum hanginiz yoldan geçen bir çocuğa siyah-beyaz ayrımı yapmadan,türk-kürt ayrımı yapmadan,müslüman-yahudi ayrımı yapmadan sadece insan olduğu için ona yardım da bulunuyorsunuz belkide hiçbiriniz çünkü şu fani dünyada herkesin gözünü para bürümüş aslında bu kötü birşey değil kendi rızkının peşinde olmak iyi bişey fakat harcamasini bileceksin şu zıkkim şeyi kullanmasını bileceksin elinde 10 varsa 3'ünü dağıtacaksın,2'sini yiyeceksin,5'ini elinde bulunduracaksın işte ozaman o zıkkımın hakkını tam anlamıyla verirsin işte ozaman kendi ayaklarının üzerinde durabilmeyi öğrenirsin işte ozaman o paradan zevk alırsın ama tabi bunu insanların gözüne sokmadığın sürece..

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin