opis postaci

10 2 4
                                    


Jackob -  16 lat ,  172 m wzrostu , kolor włosów : blond , Jackob to postawny i przystojny młody mężczyzna o zielono okim kocim spojrzeniu , i męskiej silnej postawie ciała. W duszy to bardzo wrażliwy i niegdyś zraniony  chłopak,  który co noc płacze w samotności , płacząc o swoich lękach ,  uwielbia  pić whisky i palić , zapominając o swojej przeszłości , nosi grube eleganckie zegarki i co przerwę wychodzi na palarkę wtapiając się w  tłum ludzi który jest mu obcy.  Czuje się samcem ,i w towarzystwie jest równie szanowany jako ten inteligentny i zabawny gość. Jackob odnalazł kobietę  nadyraz urodziwą i szanowaną w społeczeństwie, lecz nigdy nie była jego przyjaciółką  i tak naprawdę nigdy nie była bliska jego sercu . 

 May-  16 lat ,  160 m wzrostu ,  jest to  ładna blond włosa dziewczyna o niebieskich oczach , pochodzi z bardzo dobrego domu i jest mega popularna ,  kocha imprezy  i spotkania z przyjaciółmi , nie jest to typowa laska ponieważ jest ona wrażliwa i empatyczna ,  dzięki swojemu ukrytemu dobru pod przykrywką urody i fameu   zbliżyła do siebie Jackoba. 

Maile - 16 lat , 160 m wzrostu ,   jest bardzo ładną choć nie prostą dziewczyną , kocha łamać  męskie serca  , ale do przyjaciół jest kochająca , lojalna  i nie da ich za nic skrzywdzić,  jej  siwy   kolor włosów  i duże  szafirowe oczy przyciągają   uwagę wszystkich którzy odważą się  jej spojrzeć w oczy , raczej  jest uważana  za   taką typową  suke  przez jej temperament ,   nie ma narazie swojej miłości  ponieważ przez innych którzy  odważyli się  zranić jej serce , nie potrafi nawiązać relacji 

Elizabet  -  16 lat , 165 m wzrostu ,   charakterny punk rockowiec, który nie daje sobie wejść na głowę  , jest popularna w szkole dzięki  May ,  Eli jest ładną rudowłosą dziewczyną o głęboko niebieskich oczach i piegach.  We wewnątrz jest dosyć  szaloną dziewczyną   pełną  marzeń i pomysłów , prowadzi się własnymi zasadami .  Kocha koncerty imprezy , podroże i   spotkania ze znajomymi, ma ambicje na zostanie kimś wielkim   w przyszłości , kocha ona Petera ponieważ jest jej pierwszym chłopakiem i czuje się przy nim wspaniale. 

Piter - 17, 5 lat , 178 m wzrostu , Jest to przystojny wysoki brunet , o zabójczo brązowych oczach , i męskiej  posturze ciała . Metalowiec grający w zespole na basie ,ma on  przyjemny charakter  , umie rozbawić,  przewodniczący  szkoły jest  bardzo popularny,uwielbia imprezy  , Romantyk ,   lubi wszystko co ma w składzie  alkohol , pali by uciec od  swoich problemów , nie jest zdecydowany  co do swoich uczuć  oraz planów na życie  wydaje się że jest   bardzo towarzyski , szczęśliwy , a tak naprawdę jest smutnym człowiekiem  który szuka wrażeń i tego "czegoś", kocha on Elizabet ale wydaje się że to jest ulotne uczucie tak jak wszystkie poprzednie. 

Iskra namiętnościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz