15 • son

2K 160 43
                                    

Taehyung hemen önünde elinden kavrayarak yürüyen çocuğu izliyor ve yurttan kaçtığı için hissettiği suçluluk duygusunu bastırmaya çalışıyordu.

Ona rağmen Yoongi'nin bunu ilk defa yapmadığını biliyor ve güvenin kanına işlemesi için gülümseyerek saçlarına bakıyordu.

Bunun için aylarca beklemişti. Hatta yurda girdiği ilk günden beri.

Üst sınıf basketbolcu bu minik çocuğun sert görüntüsüne rağmen yumuşak kalbini gören ilk kişiydi. Belki de Min Yoongi bu yüzden ona karşı böyle içtendi.

Geldikleri yer yurdun 300 metre arkasındaki sahaydı. Yoongi basketbol potasının altına bir kilim sermiş ve üzerini tatlı ve meyveli şekerlerle doldurmuştu. Hemen yanında bir şişe süt ve iki bardak duruyordu.

Taehyung basit ama anlamlı bu ortamda büyülenmişti.

Tek ışık kaynakları yıldızlar ve aydı bu gece.

Kilimin üstüne yerleştiklerinde Yoongi derin bir nefes almış ve ifadesiz yüzünü karanlık Gökyüzü'ne çevirmişti.

Taehyung ise onu izliyordu.

O da derin bir nefesi ciğerleriyle paylaştı ve süt kutusuna uzanarak bardaklarını doldurdu. Yoongi'nin söyleyeceklerini bekliyordu, sonra onu kucağına çekecek ve bir sürü iltifat sıralayacaktı.

Ancak aralarındaki sessizlik uzayınca elini yavaşça Yoongi'nin kilimin üstündeki damarlı eline uzatmış ve rahatlaması için baş parmağıyla okşamıştı.

Duygularını anlatmakta güçlük çekmesini anlıyordu ama sonuçta bu gece aralarında kalacak ve ikisiyle birlikte sonsuzluğa gömülecekti.

Yoongi'nin parlak gözlerine bakıp başıyla onayladı ve bu sefer kollarını onun beline sararak kendine yaklaştırdı. Devamını Yoongi getirmiş, Taehyung'un uzun ve kaslı bacaklarının arasına kurularak başını büyük bedenin omzuna yaslamıştı.

İlk tattığı odasındaki gecelerinden beri burası en sevdiği yer ve sıcaklık olmuştu.

Küçüğü onu hakkıyla sarıyor ve arada bir saçlarına öpücük konduruyordu.

Yaklaşık beş dakika sonra mırıltı şeklinde bir 'Seni seviyorum' döküldü dudaklarından, bunun ardından Taehyung büyüğünün çenesinden kavramış ve gözlerini aynı hizaya getirerek içten bir gülümseme sunmuştu.

Yoongi onay istercesine dudaklarına baktığında Taehyung durmamış ve yıldızlarla kaplı bu gecede dudaklarını birleştirmişti.

Minik ve sakin bir öpücüktü.

Kuş tüyü misali dudakları birbirlerinde oyalanmış ve yine aynı yavaşlıkla ayrılmıştı birbirlerinden.

Bir tür mühürdü bu aralarındaki.


Taehyung ve Yoongi, artık ayrılamazdı.

▪▪▪


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
FAKE | taegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin