Kendimi kaybetmişçesine içiyodum.. yine rüyalarımı o lanet kabuslar süslemişti ve bende uyandığım gibi barıma geldim çok az kişi vardı ve ben delice içiyodum..Anladımki kendimi kaybediyorum telefonu alarak armina yı aradım.
Çalıyor..
Çalıyor..
+Efendim katya.
-Arminaaaa benı almaya gelirmisiğ..
+Katya sen sarhoşmu oldun yine. Ben sana kaçkere diyecem çok içme diye bekle geliyorum.
Diyip yüzüme kapattı ve ben bardakla falan uğraşmadan kafama diktim şişeyi en azından Armina gelene kadar birazdaha içebilirdim deyilmi...ARMİNADAN..
Katya nın yüzüne telefonu kapattığım gibi deri ceketimi alarak cebinede telefonumla arbanın anahtarını katıp aşağı indim belliki kızlar yatmaya gitmişti çünlü şuanda saat gece 2 ye gelçyodu sen niye bu saate kadar ayaktaydın dediğinizi duyar gibiyim çünkü katya bara gittimi ya sarhoş olur kalırdı yada başına iş açardı bende hep beklerdim gelmesini veya daha çok ben giderdim.Her neyse arabaya hızla binip yola koyuldum. Ben gerçekten katya için üzülüyorum ama o bunu asla istemiyor ona acınmasını üzülmesini. Geçmişte yaşadığı okaadar şeye rağmen ayakta dimdik kalmıştı benim kızım. Arabayı barın önüne park ettiğim gibi içeri girdim. Katya koltuğa oturmuş elindeki şişeyle V nin stigma şarkısıyla eşlik ediyodu bu sarkı katya nın sevdiği sarkıydı hep bu şarkı beni anlatır derdi. Ben küçükken bu şarkıdan güç alırdım der hep. Hemen yanına giderek onu ayağa kaldırdım beni görür görmez hemen bana sarıldı al işte yine kafa uçmuş kolay sarhoş olmazdı bu belliki ayarı kaçırmış onu alarak bardan çıkartıp arabaya bindirdim ve sürmeye başladım tabi osıra katya camı açmış bas bas bağırıyodu isyan ediyodu hayata..Eve geldiğim gibi kapıyı anhatarla açrak içeri katyayı kattıktan sonra kapıyı kapattım. Katya ya baktığımda odasına doğru yol aldığını gördüm bende odaya giderek üzerimi değiştirdim ve yataga girdiğim gibi yattım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık kızlar cetesi
Adventurebu dünyada hersey tozpembe değildir. bazen siyaha kapılmakta iyidir ama benimki siyaha kapılmak değil siyahın tam kendisi olmak