Kendimi ölmüş gibi hiissediyodum suyum çekilmişti resmen karanlık kuyu beni daha çokiçine çekiyor etrafım okadar insan olmasına rağmen kendimi yalnız hissediyordum o anlar gözümün önüne geliyordu dayımın beni tecavüz ettiği anlar babamın hiç durmadan yorulmadan beni dövdüğü anlaar evde bi yokmuşum gibi davranılmam gercekten berbattı. O kadar çok şey yapıyorlardıki karşılık veremiyodum duruyordum. Ah bu geceyi burada geçiremiyecektim. Hızlıca dolabıma yaklasarak siyah kargo pantolonumu ve siyah tişört giydim üstüneede siyah hırkamı giyerek deri ceketimide üstüne çektim çünkü hava baya bi soğumuştu siyah sapkamıda takarak kapşiyonu üstüne geçirdim içeri geçerrek telefonu ve motorumun anahtarını aldım yanıma bi miktar para alarak aşağı indim belliki kızlar yatıyordu. Garaja giderek motoruma bindim ve son gaz çıktım. Gittiğim yollara bakıyodum zengin villaları paralarıyla övünen insanlar ah gerçekten berbattı. Biraz daha gittikten sonra marketin önünde durdum ve 1 paket sigarayla işki aldıktan sonra poşetle direksiyona koyup hızımı yaptım.
Uçurumuma gelmiştim beni çeken uçurumuma burası huzur vericiydi dalga sesiyle havadaki karanlıkla ölümü çağırıyordu. Buda bana huzur veriyodu motoru durdurduktan sonra motordan indim ve uçurumun yanına geldim oturarak ayağımı uçurumdan sarkıttım. Birdal sigaramı yaktıktan sonra telefonu elime alarak bts V nin stigma şarkısını açtım ve yanıma koydum sigaramın dumanı havada uçuşurken onları izlemeye başladım biramın kapağınıda açarak yanıma koydum geçmişimi düşündüm her düşünüşümmde deliriyodum biramı elime alarak kafama diktim bardakilerle birleştirince baya bi içmiştim artık kendimden geçmiştim ayağa kalkarak bağırmaya başladım delirmişçesine ..
Sende gel üstüme tamam mı sende gel anlamıyomusun artık boğuluyorum yaşadıklarım artık üstüme geliyo burdan atlasam ölürüm hiç kimsenin ruhu duymaz ama yapamıyorum işte olmuyor korkuyorum çünkü biliyorumki ben ölmeyi bile beceremem okadar güçsüzümki onu bile elime yüzüme bulaştırırım olmuyo dünya duy artık beni bu kız artık kaldıramıyor yaşadıklarını artık zor geliyor ben her berbatlaştığımda yanına geliyorum ama bana hiç birşey vermiyosun yoruldum artık tek katlandığım şey sen oldun al işte canımı sende kurtul bende ..Sesim artık ağlamaklı cıkmaya başlamıştı..
Ben her gün ölüyorum ama kimseenin ruhu duymuyo şimdi yanımda kim var kimin sesi var ah tabi küçükkende olduğu gibi bts in . bana acıyarak bakmaktan başka hiçbirşey yapmıyorlar o lanet suratlarını görmekten yoruldum.....sesim azalmaya başlamıştı..ben artık yaşamak istiyorum mutlu olmak istiyorum ...
Olduğum yerde yere çöktüm ve kaafamı kaldırdım ah gökyüzü yanımda yine sen varsın ayaga kalkarak motorun yanına geldim koltuğu kaldırarak altından küçük penye çıkartarak yerime geri döndüm penyeyi yere sererek üstüne uzandım biramdaki son yudumlarıda alrak telefonu elime aldım şarkı listeden saati ayarlayarak sigaramı yaktım yıldızları izliyerek sigaramı içtim o bittikten sonra gözlerimi kapattım ve yattım....Biliyorum bölümler kısa kısa geliyo kitapı daha güzel hale getirmek için elimden gelen herşeyi yapacagım.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık kızlar cetesi
Adventurebu dünyada hersey tozpembe değildir. bazen siyaha kapılmakta iyidir ama benimki siyaha kapılmak değil siyahın tam kendisi olmak