5

40 1 0
                                    

Bende hiç birsey demeden kızların arkasına yani en arkaya geçerek oturdum ben tek otururdum ve bunu seviyorum kimse yanıma otursun istemem..Hoca geri ders anlatmaya devam ederken kızlar baana öldürücü bakışlar atmaya başladı ve bunun anlamı ise tenefüste hesaplaşacaz demeleriydi ben kafamı masayaa koydum gerçekten bitkindim çünkü dün uçurumun yanında saat 5 e kadar öyle uyanıktım ve geçmişimi o lanet günleri düşünmüştüm ve yatamamıştım. Almina arkasını döndüğü gibi omzuma vurdu,kafamı kaldırıp ona baktığımda.
+dün ben seni eve bırakmamışmıydım yine nereye kayboldun...
-ah uçuruma gittim biraz kafamın dağılması lazımdı..
+ay yinemi uçurum kızım birgün ordan düşcen iyi bir yer değil orası..
Ben omuz silkip kafamı dısarı çevirdiğimde .
.+Ah bide umursamıyo. Diye çıkıstığında hoca bize döndü "sizin sesiniz niye geliyor"
+Sanane.dedim ne benden terbiyelimi olmamı bekliyodunuz.
-size sesiniz niye geliyo dedim.
Ay bu hoca akıllanmaz.
+Fazla merak iyi değil hocam mazallah biyerinize bişey olur yine botokslara para vermeyin zam gelmiş zam.
-Çıkın dısarı müdürün odasına.
+ay gitmeyeli 1 gün oldu beni özlemiştir hadi almina çıkak dediğimde..kumsalla alyada ayağı kalktı.
Kumsal-hocam bizde kaçar .dediğinde hoca sabır çeker gibi ellerini havaya kaldırdı.
+Aha hoca benim sayemde imana geldi dediğimde .sınıf gülmeye başladı.biz sınıftan çıkıp müdürün odasına kapı çalmadan girdiğimizde 4 tane çocuk orda duruyorlardı.Müdür bize baktığında "yine ne yaptınız siz"diye söylendiğinde..
+herzamanki gibi ne yapıyosan yap daha gidip uyuyacam.
-kalya artık sabrını aştın kızım.
Müdüre yaklaşarak
+Ne diyon lan sen leşlerini attığım adamlardan olma yemin ederim gözümü kırpmadan senin leşinide onlara atarrım sabrımı zorlama benim sana ne yapıyosan yap gidicem dedim.hoca orda mosmor olurken odadaki çocuklaarda bize yani bana şaşkın şaşkın bakıyolardı sert sert onlara bakarak arkamı döndüm kızların yanına giderek .
+ben gidiyorum benii mecbur olmadıkça aramayın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

karanlık kızlar cetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin