•İşin Düştü•

113 8 0
                                    

Bay Park: Kızım ben artık senin evlenmeyi istiyorum.
Lidya: Ne!? Ama Baba.. daha 2 gün önce bana sen ilk önce kariyerini planla dedin!
Bay Park: Kızım.. hastaneden geliyorum. Benim fazla yaşama şansım yok. Ölmeden önce, senin evlenip mutlu olmanı istiyorum.
Lidya: Babam ben evlenmem!
Bay Park: Kızım senin sevgilin var kaç yıldır? ona söylersen o zaten kesin tamam der.
Lidya: Hayır Baba evlenmicem!
Bay Lidya: Sen bilirsin kızım. Ama şunu bil ki ölürsem.. gözüm açık gidicem.
Beni zayıf noktamdan vurmaya çalışıyordu. Hayır Lidya.. hayır! sakın inanma!
Bay Park: Ben artık gidiyim kızım. İlaç saatim geldi de geçiyor.
Lidya: Tamam Baba. Kendine dikkat et görüşürüz..
Babam kalkıp gittikten sonra arkama yaslandım ve düşünmeye başladım. ben evlenemezdim ama babamı üzmeye de hakkım yok. Tamam Jacob'ı çok seviyorum ama olmaz evlenmek için yaşım daha çok erken. Napıcam ben ya!
Telefonu elime aldım ve Jen'i aradım.
Jen📞: Efendim canım?
Lidya📞: Nerdesin?
Jen📞: Dükkanı kapatıyorum şimdi.
Lidya📞: Yanıma gelmeyi unutma.
Jen📞: Tamam canım geliyorum.
Telefonu kapattım ve derin bir nefes aldım.
Rita'nın anlatımından..
Telefon ile ilgilenirken birden dae'den mesaj geldi.
Dae 📩: Nasılsın?
Rita📩: İyiyim. Taehyung'layım. eve bırakıyorda beni :)
Dae📩: Yhaa~ Yolunuz üstü zaten benide alır mısınızzz?
Rita: Şey.. Tamam..
Taehyung'a döndüm.
Rita: Aşkııııım.
Taehyung: Noldu?
Rita: Ya dae mesaj attı da yolumuzun üstüyken dae'yi alalım mı?
Taehyung: Of Rita ya beni çok yoruyorsun.
Rita: Ya bebeğim biliyorsun bende sevmiyorum o kızı ama napalım tek arkadaşım o.
Taehyung: Tamam.
Rita: Yaa! seni seviyorum!
Diyip yanağını öptüm. Eskiden olsa oda beni öperdi. ama şimdi..? öpmedi.
Taehyung: Rita. 2 gün boyunca telefonum kapalı olucak. orman evime gidiceğim.
Rita: Ama neden..?
Taehyung: Yönetmen bu aralar benden şikayetçi iyi çalışmam lazım.
Rita: Orman evin nerde aşkım?
Taehyung: Tek olucam Rita.
Rita: Of.. Tamam.
dedim ve gözlerimi devirdim. umarım tek olursun kim taehyung.
Hastanenin önünde durduk ve daeyi bekledik. 5 dk sonra gelince arka koltuğa geçti.
Dae: Selaaaamm! enişte ne yapıyorsun?
Taehyung: Şuan ne yapıyorum dae?
Dae birden kahkaha atmaya başladı. ah salak..
Dae: Rita! Instagram'a attığın gönderi neydi öyle! Resmen Koskoca Park Lidya Evleniyor mu?!

Taehyung'un anlatımından..
Pis dedikoducu sanane evlenmicek bence.
Rita: Evet ya! Bende çok şaşırdım. Ama çocukta zengin gerçi Çok iyi bir avukat
Dae: Var ya ben bu hayatta iş-evlilik totemini çok inanıyorum yani. Şimdi koskoca Park lidya bizim taehyung gibi biriyle sevgili olmazdı ya Taehyung kiiim Lidya kiiim?
diyip gülmeye başladı. Araba sürdüğüm için arkaya dönemedim Ama aynadan bakınca gülmeyi kesti.
Rita: Lidya ile taehyung ne alaka ya!? Kıskançlık hormanlarım var benim Dae! ayrıca.. Taehyung dünyaca ünlü bir oyuncu ağzını topla.
Dae: Hayır ben ondan bahsetmedim. Yani para konusunda Jung Jacob ile Park Lidya aldıkları para aynı benzer ondan dedim.
Rita: Sen bir şey deme Dae!
Dae: Tamam sustum..
Bu ikisi bir gün benim elimde kalıcak.

Libya'nın anlatımından..
İstemsizce gözlerim dolmuştu. Babamın söyledikleri beynimde yankılanıyordu sanki.. Odama hizmetlinin girmesi ile ayağa kalktım.
Hizmetli: Efendim jen hanım geldi.
Lidya: Sana kaç defa dedim Jen geldiğinde bana sormadan içeri gelsin diye! senin anlayaşın mı kıt?!
Hizmetli: Özür dilerim efendim! çok özür dilerim!
Lidya: Çık dışarı!
Hizmetli çıktığında hizmetliye haksızlık ettiğimi anladım. sinirimi başkalarından, benden daha güçsüz olan kişiler den çıkarıyordum. Ah kendine gel Lidya! sen bu musun?!
Jen içeri girdiğinde ;
Jen: Kızım noldu hizmetli içeride ağlıyor!
Lidya: Of.. gel otur anlatıcam. ama ben iki dakika aşağı inicem.
Jen: Tamam.
Mutfağa inip hizmetliyi bulmaya başladım. Bulaşıkları yıkadığını görünce yanına gittim.
Hizmetli: Bir şey mi lazımdı efendim.
Lidya: Özür dilerim.. size öyle davranmamam lazımdı.
Hizmetli: Sorun değil Lidya hanım.
Lidya: Hadi 3 gün sana izin veriyorum!
Hizmetli: Nasıl?
Lidya: 2 tane çocuğun yok mu? kocan zaten rahatsız diye biliyorum yarın bankaya git maaşını al. 3 gün izinlisin.
Hizmetli: Ben.. Çok teşekkür ederim!
Gülümsedim.
Hizmetli: Şey.. şimdi çıkabilir miyim?
Lidya: Tabiki.
Hizmetli: Tekrar teşekkürler!
Evden çıktığında ben de jen'in yanına gittim.
Jen: Anlat bakalım neler oluyor?
Herşeyi detaylısıyla anlattıktan sonra jen bir şeyler düşünmeye başladı.
Jen: Şimdi sen Jacob'ı seviyosun ama onunla evlenmek istemiyorsun? Çünkü daha erken?
Lidya: Aynen öyle.
Jen: Hm.. peki şu kafede tanıştığın çocuk şu.. adı neydi.. kim taehyung! oyuncu olan.
Lidya: Eeee nolmuş ona?
Jen: Kızım çocuk süper oyuncu. Madem evlenmek istemiyorsun çocuktan yardım iste bir  plan yapın.
Lidya: O çocuk çok çapkın gibi jen.. bilmiyorum.
Jen: Öyle zaten.
Telefonunu çıkardı.
Jen: Bak bunlar onun hakkında çıkan haberler.
"Oyuncu kim taehyung bar'dan manken güzeli ile el ele çıktı"
"Dünyaca ünlü kim taehyung otele girerken bir kızla yakalandı! Acaba sevgilisi  DONG RİTA buna ne tepki vericek? Merak sorusu?
" Butterfly dizisindeki başrol Kim taehyung Rol arkadaşı ile uygunsuz bir şekilde yakalandı! "
Oha.. Bunlar ne böyle!?
Lidya: Teşekkür ederim bunları gösterdiğin için artık hiç konuşmayacağım çocukla.
Jen: Ya salak! vazgeç diye göstermedim. Bu çıkmaz yoldan kurtulmak istiyorsan sen bu çocuğa MECBURSUN.
Lidya: Lidya baksana haberlere Ünlü manken, Moda tasarımcısı olan bir kız, Rol arkadaşı, Sıra bende mi? Sana sıradaki haberi söyliyim mi?
"Ünlü parfüm markasının tasarımcısı olan Park Lidya Kim taehyung ile kafede görüşürken yakalandı! "
Jen: Of.. Sende evine çağır.
Lidya: O daha kötü jen!
Jen: Taehyung gizlenirse kimse senin evine girdiği görmez.
Jen'in telefonu çaldı.
Jen: Efendim Baba? Ha geliyorum hemen.
Telefonu kapattı.
Jen: Canım benim çıkmam lazım babam İngiltere'ye gidiyormuş ona yetişicem. Sende doğru düzgün düşün ve çocuğun numarasını bul. Hadi görüşürüz dikkat et kendine!
Dedi ve çıktı. Yatakta kendimi arkaya attım. Bir yastık alıp çığlık attım. sesim bütün siteyi inletmesin diye.
Lidya: Sana kaldım pis çapkın çocuk..

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Evet! Lütfen oy verin ki benimde yazma hevesim gelsin! sizi seviyorum muah!😘

Zıt Kutuplar || KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin