*Perspectiva Kookie*
-Noapte buna Kookie! imi zic prietenii mei, membrii BTS.
-Noapte buna baieti! Promit ca de data asta o sa imi dau silinta sa adorm!
Hobi inchide usa, insa nu o incuie. Ma pun in pat si incerc sa adorm. Nu pot insa. Haha....Cred ca asta e a mia oara luna asta cand nu pot adormi.
Bine....Poate un factor este ca sufar de insomnie, dar eu cred ca cel mai mult este de vina creierul meu. Daca nu ar avea asa de multe ganduri noaptea, poate ca as putea adormi.
Stau in pat, uitandu-ma la tavan, un peisaj pe care il vad noapte de noapte. Dupa vreo ora si jumatate, ma ridic din pat, pentru ca imi dau seama ca nu o sa dorm......din nou.
Deschid calculatorul si decid sa ii dau mesaj doamnei doctor, Jisoo, chiar daca stiu ce cel mai probabil doarme. "Sunt Jeon Jungkook....Pacientul dumneavoastra.....Cel cu insomnie......Stiu ca este ora 1 si jumatate dimineata.....Am luat medicamentele si tot nu pot dormi." Dupa deschid internetul si caut "Cum sa pierzi timpul". Cred ca e a 10-a mia oara cand am cautat lucrul asta noaptea.Cred ca doamna doctor doarme, fiindca a trecut o ora de cand am trimis mesajul.
Oricum ma duc la bucatarie, unde il vad pe Taehyung. "Hey! TaeTae! Ce faci aici la 2 jumate dimineata?"
"Um......Pai nu puteam sa dorm" incep sa rad "pardon, Kookie, nu vroiam sa dorm."
"Hmmm.....Si de ce e nu doreai?" ii zic eu in timp ce imi iau un pahar.
"Pai mai aveam vreo 4 episoade din kdrama si chiar vreau sa o termin. Dar, tu, Kookie, macar 5 minute ai dormit?"
"Tu ce crezi?"
Tae incepe sa rada. De ce simt ca imi ard obrajii?! Scutur repede din cap si ma intorc cu spatele sa imi iau sticla de cola. Tae cred ca a vazut, deoarece a alergat repede si mi-a luat repede sticla de cola.
"Nope Kookie....Vezi! De asta nu dormi!" imi zice si se apropie de mine. Deodata inima imi bate foarte tare. "Hm... Kookie! Am o idee! Vino la mine in camera si hai sa incepem o kdrama!'
"TaeTae eu nu vreau sa te de-"
"Hai Jungkook repejor! Nu a fost o intrebare! Du-te repede la mine in camera si alege o kdrama pana fac eu doua ceaiuri si un bol de popcorn!"
M-am dus repede la el in camera numai pentru a nu-mi vedea obrajii rosii. Vai....nu....doar nu ma........NU! Sper........
CITEȘTI
Insomnii | Taekook FF
FanfictionJungkook are insomnii. Daca nici un medicament nu il poate ajuta, oare poate o persoana?