Maraton de kdrame

420 29 1
                                    

             Am ajuns rapid in camera lui Tae, care mirosea a vanilie si ciocolata in acelasi timp. M-am dus la el in pat si m-am facut comfortabil. Nu mi-a luat mult sa aleg kdrama "Love Alarm". Nu am vrut sa o pornesc pana cand nu a venit Tae.

            "Atentie atentie am venit!"zice el pe un ton amuzant care ma face sa rad. " Uite-ti ceaiul si aici e popcornul. Ce Kdrama ai ales Kookie?"

         "Ce?! Um....Scuze Tae.....Da....Am ales 'Love Alarm'. E bine?"

         "Daca iti place tie, pe mine nu ma deranjeaza! Hai ce mai astepti porneste-l!"

          Ma pun langa Tae si pornesc Kdrama. La al 2-lea episod adorm in bratele lui.

         *Perspectiva Taehyung*

          Este asa de dragalas. A reusit intr-un final sa adoarma. Ma bucur pentru el. DE CE MA UIT LA BUZELE LUI?! Nu gandesc multe actiuni, dar de data asta am fost chiar prost. Ma apropii incet de Kookie si il sarut incet pe buze. El se trezeste la secunde dupa si incepe sa rada.

          "Hyung! Haha!"

         "De ce razi?! Ia zi hai Kookie!?"

           Nici nu apuc sa termin bine propozitia ca Kookie ma saruta puternic.

           "Vai V hyung. Tu nu stii sa saruti! Haha"

           "De cat timp mai exact ti-a plaut de mine?"

            "De cand mi-am dat seama ca nu imi plac fetele. Eu nu sunt ca tine, bi, sa stii."

            "Stiam asta Kookie" ii zic si il sarut delicat pe frunte.

            "Ok atu- Stai tu stai?! Nu i-am zis decat lui Namjoon hy-"

              De acum ma enerva, parca vorbea prea mult. Ca sa ii inchid gura, l-am sarutat, de data asta mai puternic. "Ca sa stii, Kookie, toata lumea stie ca esti gay. Nu puteai si tu sa ii spui lui Yoongi hyung?"

               "Aishhh Taehyung-ssi. Termina! Nu gandeam prea clar la 17 ani. Scuze ca eram adolescent!"

                Nu am apucat sa ii raspund, ca Namjoon hyung a intrat. 

                "Hey Tae- Um....Vad ca Kookie iar nu a dormit."

               "Ba chiar a dormit, hyung, sa stii" ii raspund eu rautacios.

             "Ok....Am inteles rautaciosule.....Oricum....Haideti la masa. Si Kookie!"

              "Hmm?"raspunde el vesel

             "A sunat doamna doctor si ne-a rugat sa te intrebam daca vrei sa te vezi cu ea azi"

             "Sincer, nu cred ca mai am nevoie" raspunde el si se uita la mine. "Du-te la masa ca venim si noi acum hyung!"

              Namjoon pleaca repede, semn ca a primit mesajul lui. Inainte ca eu si Kookie sa mergem la masa, il mai sarut o data soft pe buze si dupa pe mana.



Insomnii | Taekook FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum