Dupa-amiaza linistita

216 16 2
                                    

          *perspectiva Tae*
      Astept nerabdator sosirea lui Kookie de la doamna doctor.
      'Vai doamne obsedatule....' zice Jimin. Ii trag una peste cap. 'Au! Asta pentru ce dracu a fost?'
       'Ca esti un prost. Pentru asta' zice Jin.
       'Da lasa-ti-l drecu in pace ca el e prost de mult.' incepe si Yoongi.
        Deodata aud masina si ies repede in gradina. Il vad pe Jungkook dandu-se jos din masina. Fug repede spre el si il imbratisez.
         'Ce e cu atata energie TaeTae?' imi zice el radand.
         'In seara asta mergem la restaurant. Numai noi doi Kookie.' ii zic eu fericit.
         'Ohhhh da?! Abia aștept!' imi zice el si ma săruta pe nas. Eu il sarut inapoi usor pe buze si il imbratisez din nou.
        'Hai ca ma duc sus sa fac dus si sa ma schimb in ceva mai elegant, ok babybear?' imi zice el. Dau din cap ca da.
        *perspectiva Kookie*
          Sunt asa fericit ca o sa ma duc la restaurant impreuna cu el. Numai noi doi. Nu vom mai trebui sa fim rușinati de hyungs. Abiaaaa astept.
          Ma duc in baie si dau drumul la apa, inca gandindu-ma la cum va decurge intalnirea noastra. Offf.... Stai.... Asta e prima mea intalnire cu un baiat. Ohhhh doamne.... Ok Kookie calmeaza-te....
           Dupa ce termin stresarea mea zilnica ma duc si fac un dus. Dupa ce ies ma imbrac intr-un costum mov si cobor jos.
            Guyssss mai am 1 capitol si termin! Woooooooow. Mooor. Ok..... Acum cred ca ma mai chinui in seara asta si scriu sfarsitul ca sa nu mai lungesc. Pupici! 💕

Insomnii | Taekook FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum