*perspectiva Kookie*
Ies din masina si bat la usa. Doamna doctor Jennie intra pe usa.
'Buna Jungkook! Ce mai faci?' zice ea cu zambetul pe buze.
'Um... Bine... Dumneavoastra, doamna doctor?' zic putin intimidat de doamna doctor. Stiu ca nu aam de ce, fiindca nu am facut nimic rau, insa nu pot da senzatia la o parte.
'Superb acum ca stiu ca ai venit si ca esti viu. Hai, intra, Kookie!' imi zice si de da pentru a imi face loc sa intru. Ma pun pe canapeaua visinie si Jennie se duce la masa. 'Deci, Kookie, am aflat ca luna trecuta ai ramas fara pastile, insa ti-am zis ca nu e nimic.' adauga repede bruneta vazandu-mi expresia. 'Ai putut sa dormi macar de 2 ori luna asta? Fii complet sincer cu mine, Jungkook.'
'Pai de vreo 2 saptamani si jumatate eu dorm in fiecare seara.' Jennie imj zambeste.
'Cum ai reusit?'
'Pai vedeti dumneavoastra eu.... Um.... Eu si Tae hyung noi......' Jennie da din cap aprobatoriu.
'Nu te mai forta. Am inteles. Sper ca Tae sa stea cu tine o vreme.... Macar pana suntem siguri ca poti adormi, ok Jungkook?' Dau din cap aprobatoriu. 'Ok...Cred ca sedinta noastra s-a terminat.'
'Deja?!' zic eu mirat.
Jennie incepe sa rada. 'Da Kookie. Hai sa te conduc!' dupa ce ies din casa, ii fac cu mana lui Jennie si intru in masina.
'Deci....Cum a fost?' zice Namjoon nerabdator.
'A zis sa raman cu Tae.' ii zic eu zambind.
CITEȘTI
Insomnii | Taekook FF
FanfictionJungkook are insomnii. Daca nici un medicament nu il poate ajuta, oare poate o persoana?