Sabun büyüsünün diğer adı da saç büyüsü olarak bilinmektedir. Büyü yapılacak kimsenin saç teli ve el yapımı sabun ile yapılmaktadır. Yapılacak kişinin saç telleri daha önce hiç kullanılmamış sabuna sarılır. Sabuna kırık bir iğne batırılır ve belirli dualar okunur. Daha sonra bu sabun kör bir kuyuya atılır. Sabun suda eridikçe büyü yapılan kişide evinde hasta olmaya başlar. Bu hastalık hem fiziksel hem de zihinsel olur.
Sabun Büyüsü Nasıl Bozulur:
Öncelikle yapılan sabun büyüsünü bozdurmak için vakit geçirilmeden uzman bir medyuma ya da bu konuda ehliyeti olan bir hocaya gitmek gerekir. Doğal olarak hocanın sizin üzerinizde bakım yapması gerekir. Bu bakım sonucu üzerinizde sabun büyüsü olduğu tespit edilirse hemen ikinci aşamaya geçilmesi gerekir.
Sabun büyüsünü çözdürmek için yardım aldığınız hoca sizden belli bilgiler isteyecek ve bu bilgilere göre üzerinizdeki büyünün iptali için kuruma muskası yazacak. Koruma muskasının ardından bir kaç gün sonra tekrar size farklı bir koruma vefki yapacak.
Sabun büyüsünü bozmak için bir kaç gün üzerinde çalışılması gerekir. Hemen anında çözmek mümkün değildir bu nedenle sabırlı olmak gerekir. İyi bir hoca sayesinde en geç 3 gün içinde üzerinizdeki sabun büyüsünün tesirinden tamamen kurtulmanız mümkündür.
Sabun Büyüsünün Belirtileri:Sabun büyüsü belirtileri arasında en çok görülen belirti karın bölgesinde aniden başlayan şiddetli kasılmaların meydana gelmesidir.
En büyük belirti kişinin sağlığında meydana gelen olumsuzlukların başlamasıdır.
Ruhsal olarak kişinin yalnızlaşması kendisini gerçeklerden soyutlamaya başlaması.
Cinsel yönden isteksizlik ve iktidarsızlık problemlerinin ortaya çıkması.
Ticari hayatta sık sık yaşanan başarısızlıkların oranında artışların görülmesi.
Sinir bozukluklarına bağlı olarak şiddetli depresyon hallerinin yaşanması.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyüler ve Gerçekler (Tekrardan)
ParanormalSelam arkadaşlar ben Caner kendimi tanıtmaya gerek yok beni tanıyorsunuzdur zaten tanımıyorsanızda tanışırız :)) neyse kısaca konuya geçeyim hemen. "Büyüler ve Gerçekler" benim ilk göz ağrımdı bunu beni tanıyan çoğunuz biliyordur zaten ama male...