~2~

228 10 15
                                    

Yoongi pov

Mă trezesc destul de devreme pentru mine era cam ora 07:35 mă ridic din pat și merg să îmi continui dimineața.
După ce mi-am terminat rutină am mers jos ca să îmi servesc micul dejun am vrut să pregătesc ceva dar am observat că frigiderul îmi era aproape gol așa că îmi fac repede niște cereale și mă pornesc spre market.
                                                                           
Mă încalț îmi pornesc drumul spre destinație nu trăiesc departe așa că îmi este ușor să ajung îmi iau tot ce am nevoie și mă îndrept deja spre casă. În timp ce mergeam ghiciți cu cine mă întâlnesc....exact cu tîmpitul de Taehyung care de cum mă zărește sare pe mine de parcă nu ma văzut de vreo cîțiva ani. Într-un fel sau altul este și tipic Tae suntem cei mai buni prieteni.

Tae-Ce mai faci hyung? Mă întreabă acesta cu un zîmbet pătrat și imens pe fata ca de obicei.

Yoongi-Sunt bine, tu ce cauți pe aici? L-am întrebat suspicios.

Tae-Mă plictiseam în casă așa că am decis să ies și pe afară, dar tu?

Yoongi-Eu mă îndreptăm spre casă, vin de la market.

Tae-Yoongi hyung....

Yoongi-Ce mai vrei?

Tae-Pot să vin și eu cu tine..? Spune acesta facînd o față de cățeluș.

Yoongi-Și de ce mă rog?

Tae-Pentru că mă plictisesc acasă singur și ma gândesc că aș putea sta la tine puțin... Spune în timp ce se juca cu degetele sale.

Yoongi-Off....haide oricum nu am planuri pe astăzi.

Acesta se bucura si sarea in sus și în jos ca un copil mic ceia ce ma făcut să zîmbesc la colțul gurii. Apoi pornim spre casa mea.
Ajungem în fața ușii și observ că este un bilet pe aceasta înainte să îl vadă Tae îl iau rapid și îl pun în buzunar apoi caut cheia după care deschid ușa. Intrăm în casă lăs pungile cu cumpărături la bucătărie și plec în camera mea fiind curios ce cuvinte se află pe acel bilet îl scot din buzunar și încep să îl citesc...

"Ochii tai ăia negri precum două diamante de fiecare dată când îi privesc am impresia că sunt într-un labirint întunecat care are început dar nu are sfirsit. Ohh Yoongi.....ce faci din mine?"

C

itind aceasta am început să îmi pun întrebări dar totuși mi-a adus un zîmbet imens pe față și mi-a făcut cu siguranță ziua mai buna.
Am ieșit din camera îndreptîndumă spre bucătărie acolo unde Taehyung umbla prin pachete și pune fiecare lucru la locul său. Cum mă zărit se uită mirat la mine văzînd ce zîmbet aveam afișat pe față.

Tae-Hyung ce ai de zîmbești așa?

Yoongi-Nimic, de ce întrebi?

Tae-De mult nu te-am văzut zîmbind așa aproape niciodată...

Yoongi-Nu mai pune întrebări și hai să facem ceva de mîncare ca mie foame.

Tae-Și mie îmi e. Spune acesta cu o voce de copil mic.

După ceva timp terminăm de pregătit mîncarea și mîncăm apoi decidem să ne uităm la un film pentru că Tae încă nu voia acasă.
Era deja ora 20:49. Eram pe canapea Tae a adormit lîngă mine așa că decid să îl duc în camera de oaspeți ca să se simtă mai confortabil. L-am așezat pe pat apoi merg să fac un duș. După ce l-am terminat merg în camera mea îmi iau niște haine largi și confortabile după zăresc bilețelul de pe noptieră și iar îmi apare un mic zîmbet pe față îl iau și îl pun într-un dulap unde țineam toate lucrurile importante.
Îmi usuc parul după care aud telefonul anuntînd ca am primit o notificare, o deschid și văd un alt mesaj de la acel Jimin...

Yoonmin~Scret Lover~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum