~5~

153 7 13
                                    

•Jimin•
                                                                     
Eram cu capul în nori și cu fața roșie mă gândeam la cuvintele care nu le-a spus Yoongi...

Jungkook-Ahem pământul către Jimin pământul către Jimin!

Tae-JIMIN!!!

Jungkook-Știu eu cum să-l trezesc...

Yoongi-Cum?

Jungkook-Jimin ești mai înalt ca mine?!

Jimin-CE? SERIOS?!

Jungkook-Bună dimineața Jimin și bun venit pe pămînt.

Jimin-Te urăsc! Spun cu o voce de copil

Yoongi-Eu trebue să plec, oh Tae o să le spun și lui Namjoon și Jin să te aștepți la asta.

Tae-Viața mea e ruinată...

Yoongi-Suportă consecințele.

Tae-TwT pa hyung...

Yoongi-Pa~ Să ai grijă de tine<3

Și Yoongi s-a dus.

Jungkook-De ce Jimin hyung nu are grija așa de mine... Se plîngea Jungkook

Jimin-Nu e adevărat! Dacă n-am eu grija de tine cine îți aduce mîncare. Mincinosule!

Jungkook-Ai dreptate...

Jimin-Nu ai mai uitat să spun ceva?

Jungkook-Scuze hyung.....

Jimin-Ai noroc că te iert altfel aveai să rămâi fără mîncare.

Taehyung care se uita la noi straniu. Decide să ne întrerupă...

Tae-Deci unde plecăm?

Jungkook-Nu știu unde se duce Jimin-hyung dar tu sigur mergi la mine în pat. Spune acesta uitînduse la Tae cu o față perversă.

Jimin-Nu o să las să se întâmple asta așa că plecăm la mine. Spun în timp ce Jongkook se uita la mine supărat.

Jungkook-Dar hyungggggg

Jimin-JEON JUNGKOOK

Jungkook-Bine...:(

Am plecat acasă la mine ne-am distrat toată ziua am mîncat ne-am uitat la filme am făcut poze și era deja foarte tîrziu iar cei doi încă nu vroiau să plece acasă așa că au rămas peste noapte la mine doar să îi vezi cum dormeau unul în brațe la altul erau așa drăguți...

Yoonmin~Scret Lover~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum