Hejka. Nazywam się Natalie Smith, ale wszyscy mówią na mnie Nati lub Nat. W tym roku skończę 16 lat.
Mieszkam z mamą w Port Talbot, to takie miasteczko w Walii, jakby ktoś nie wiedział. Co z moim tatą ktoś by zapytał... Mój tata nie żyje od 4 lat... Zmarł na raka. Bardzo mi go brakuje, ale staram się być silna dla niego. Wiem, że patrzy na mnie z góry i mnie wspiera... Na pewno nie chciałby, abym była smutna i nadal przeżywała jego śmierć... Był to zarówno dla mnie jak i mojej mamy ogromny cios... Na początku było trudno się z tym pogodzić, bo bardzo kochałam mojego tatę, ale w końcu się udało. Moja mama też się nawet trzyma. Zrozumiała, że czasu nie cofnie...
Tyle na wstępie o mnie. Resztę o mnie dowiecie się później.Chce wam opowiedzieć historię, która zmieniła moje życie o 360° przez pewną osobę, która pojawiła się w moim życiu. Jedna decyzja zaważyła o tym co mam teraz. Chociaż... ominęłaby mnie seria nieszczęśliwych zdarzeń... Ale czasu nie cofnę i patrząc na to wszystko z perspektywy czasu mogę stwierdzić ze naprawdę było warto i cieszę się z tego kim jestem, a także z osób, które mnie otaczają.
Moja historia zaczęła się niepozornie, jeżeli można tak powiedzieć...
~~~~~~~~~~~~~~~
No hejka. To moja druga książka. Mam nadzieję, że jakoś się przyjmie. Pozdrowionka❤❤
224 słowa
CZYTASZ
I Need You... |L. D.|
FanfictionZwykła, 16 letnia dziewczyna spotyka chłopaka, w dość nietypowym miejscu. Jak potoczy się ich historia?